اعضای شورای هماهنگی بانک های کشور وارد اردبیل شدند

اردبیل (پانا) - معاون سازمان برنامه و بودجه کشور، رئیس صندوق توسعه ملی، مدیران عامل بانک های کشور و رئیس صندوق کارآفرینی امید اعضای شورای هماهنگی بانک های کشور برای شرکت در جلسه مشترک شورای هماهنگی بانک های کشور و ستاد اقتصاد مقاومتی استان وارد اردبیل شدند.

کد مطلب: ۹۴۳۶۱۶
لینک کوتاه کپی شد
اعضای شورای هماهنگی بانک های کشور وارد اردبیل شدند

اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در حاشیه ورود این هیئت اقتصادی و هماهنگی بانک های کشور به استان اردبیل را بررسی و تخصیص تسهیلات به واحدهای تولیدی و خدماتی استان دانست و اظهارداشت: این نشست با هدف بررسی و تخصیص تسهیلات به واحدهای تولیدی و خدماتی در بخش های صنعت، کشاورزی و گردشگری برگزار خواهد شد.

او با ابراز امیدواری از اینکه با بررسی تخصیص تسهیلات به واحدهای تولیدی و خدماتی در بخش های صنعت، کشاورزی و گردشگری بسیار از مشکلات در این حوزه حل خواهد شد افزود: امیدواریم بتوانیم بسیاری از واحدهای تولیدی راکد در استان را با تخصیص تسهیلات ویژه بتوانیم راه اندازی کنیم.

استاندار اردبیل گفت: این اولین هیئت هماهنگی بانک های کشور و اقتصاد مقاومتی است که به استان اردبیل سفر کرده اند تا از نزدیک به مشکلات و موضوعات مختلف تسهیلات بانکی حوزه های تولیدی، کشاورزی و گردشگری استان بپردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار