ابلاغ رسمی طرح جامع مرزبانی ناجا از سوی فرمانده نیروی انتظامی

تهران (پانا) - طرح جامع مرزبانی ناجا مصوب فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) از سوی سردار حسین اشتری به فرمانده مرزبانی ابلاغ رسمی شد.

کد مطلب: ۹۴۳۶۰۳
لینک کوتاه کپی شد
ابلاغ رسمی طرح جامع مرزبانی ناجا از سوی فرمانده نیروی انتظامی

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در حاشیه برگزاری مراسم ابلاغ رسمی طرح جامع مرزبانی نیروی انتظامی مصوب فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) اظهار کرد: از سال ۹۵ تاکنون اقدامات خود را در خصوص طرح جامع ساختار و سازمان فرماندهی مرزبانی ناجا آغاز و نظرات و مطالبات خود را به ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغ کردیم.

وی با بیان اینکه نظرات نیروی انتظامی در این رابطه مورد بررسی ستاد کل نیروهای مسلح قرار گرفت، افزود: در راستای تحقق این مهم، جلسات متعدد و پیگیری های مستمری صورت گرفت و در نهایت طرح جامع ساختار و سازمان فرماندهی مرزبانی ناجا در اول تیرماه سال جاری به تأیید و تصویب مبارک فرماندهی معزز کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) قرار گرفت و این مهم از سوی ستاد کل نیروهای مسلح برای اجرا به نیروی انتظامی ابلاغ شد.

فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: طرح جامع ساختار و سازمان فرماندهی مرزبانی ناجا دارای ستاد کامل تخصصی و عمومی است.

وی تأکید کرد: مطابق این طرح، ارتقاء فرماندهی مرزبانی ناجا به مثابه یک نیرو در تابعیت مستقیم فرمانده ناجا است.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با اشاره به تحول صورت گرفته در ساختار و سازمان فرماندهی مرزبانی ناجا عنوان کرد: قطعا این اقدام مورد تایید و تصویب مبارک فرماندهی معظم کل قوا موجب تقویت مرزبانی و امنیت مرزها خواهد شد.

سردار اشتری بیان کرد: در این طرح تحولی و ارتقاء جایگاه مرزبانی، حوزه اختیارات مرزبانی در کنار توجه به افزایش عِده و عُده این نیرو ارتقاء یافته است.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به وجود ۸ هزار و ۷۵۵ کیلومتر مرز آبی و خاکی در کشور خاطرنشان کرد: مرزبانان با اقتدار و هوشیاری در تمام مرزها استقرار دارند و با روحیه جهادی و انقلابی از مرزهای کشور صیانت می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار