مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی: برگزاری آزمون تکمیل ظرفیت پایه هشتم استعدادهای درخشان

بیرجند(پانا) ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت پایه هشتم مدارس استعدادهای درخشان از روز شنبه دوازدهم مرداد ماه 98 آغاز می شود.

کد مطلب: ۹۴۳۵۹۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی: برگزاری آزمون تکمیل ظرفیت پایه هشتم استعدادهای درخشان

محمد علی واقعیمدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی افزود:صبح امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: متقاضیان ثبت نام تکمیل ظرفیت پایه هشتم مدارس استعدادهای درخشان می توانند با مراجعه به وب سایت hoosh8.medu.ir مراحل ثبت نام خود را به صورت الکترونیکی تا روز پنج شنبه هفدهم مرداد ماه سال جاری انجام دهند.

او با بیان این مطلب که تمـامی مراحـل، اعم از ثبت نـام، دریـافت کـارت ورود به جلسه،مشـاهـده نتیجه آزمون،ثبت اعتراضـات برعهـده دانش آموزان می باشد، تصریح کرد: دارا بودن معدل سالانه 19 و با لا تر در پایه هفتم مهم ترین شرط ثبت نام دراین آزمون به شمار می رود.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به ظرفیت پذیرش محدود دانش آموز در این آزمون، یاد آور شد: تعداد پذیرش درهنگام ثبت نام الکترونیکی ازطریق سامانه ثبت نام، قابل رویت خواهد بود .

واقعی با بیان این که وجه ثبت نام مبلغ 280 هزار ریال است که از طریق درگاه اینترنتی سامانه دریافت می شود، ادامه داد: زمان برگزاری آزمون ساعت 9 صبح روز جمعه هشتم شهریور ماه به صورت کشوری بوده و نتایج آن تا آخر شهریور ماه سال جاری اعلام می شود.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی اضافه کرد: آزمون شامل 60 سوال هوش و استعداد تحلیلی و 40 سوال استعداد تحصیلی از دروس قرآن و پیام های آسمانی، زبان و ادبیات فارسی، علوم تجربی و ریاضی از کتب درسی پایه هفتم می باشد.

اوبا بیان این مطلب که کارت ورود به جلسه 5 روز قبل از برگزاری آزمون از طریق وب سایت ثبت نام قابل دریافت است، افزود: حوزه های امتحانی از پذیرش دانش آموزان فاقد کارت معذور خواهند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار