رئیس آموزش و پرورش زبرخان خبر داد:

اتمام بتن ریزی وآسفالت محوطه تمام مدارس منطقه زبرخان در اول مهرماه98

پانا (زبرخان) - رئیس اداره آموزش وپرورش منطقه زبرخان در جلسه شورای آموزش وپرورش این منطقه گفت: با اتمام عملیات محوطه سازی مدارس در ابتدای سال تحصیلی جدید تمام مدارس زبرخان،بهسازی، بتن ریزی وآسفالت خواهند شد.

کد مطلب: ۹۴۳۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد
اتمام بتن ریزی وآسفالت محوطه تمام مدارس منطقه زبرخان در اول مهرماه98

سید مجتبی تاراش با بیان این خبر افزود:یکی از اجزاء شعار سال آموزش وپرورش خراسان رضوی،نشاط وپویایی در مدارس است ودر این راستا،محوطه مدارس می تواند در تحقق این امر بسیار مؤثر باشد چرا که برای جست وخیز ،ورزش وانجام بازی های گروهی دانش آموزان،فضای بسیارمناسبی است، به همین دلیل از چهارسال پیش جهاد محوطه سازی مدارس منطقه زبرخان شروع شد وبا کمکهای اولیاء وخیّرین،محوطه خاکی مدارس بهسازی وبتن ریزی شد.

وی تصریح کرد: علاوه بر ساعات آموزشی،دانش آموزان می توانند با هماهنگی مدیران، در غیر ساعات آموزشی نیز از محوطه های مدارس، استفاده نمایند.

همچنین حجت انجیدنی،معاون پشتیبانی اداره آموزش وپرورش زبرخان خاطرنشان کرد: از ابتدای شروع طرح جهادی محوطه سازی مدارس زبرخان، تا کنون 34هزار و پانصد متر از محوطه مدارس پس از بهسازی بتن ریزی و یا آسفالت شده اند و1500 مترباقی مانده نیز تا ابتدای مهرماه98 بهسازی وآماده استفاده دانش آموزان خواهد بود که با این وجود دیگر هیچ مدرسه دارای محوطه خاکی ونامناسب در زبرخان،وجود نخواهد داشت.

تاراش همچنین از کسب افتخاری بی نظیر توسط فرهنگیان و دانش آموزان این منطقه خبر داد و افزود: آموزش و پرورش زبرخان رتبه اول در بین ادارات چهل و هفت گانه استان خراسان رضوی و رتبه بیست و هشتم در بین ادارات آموزش و پرورش کشور در میانگین نمرات و درصد قبولی امتحانات نهایی پایه دوازدهم رشته علوم انسانی در خرداد ۹۸ را کسب کرد و این افتخار را در طول تاریخ این منطقه بی سابقه دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار