برگزاری همایش مهندسی کنکور99 در منطقه زبرخان

پانا (زبرخان) - با حضور صد نفر از دانش آموزان پایه یازدهم مدارس منطقه زبرخان و با هدف کسب آمادگی آنان جهت موفقیت در کنکور سراسری 99 همایش مهندسی کنکور در سالن همایش های کانون شهید مطهری شهر قدمگاه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۳۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش مهندسی کنکور99 در منطقه زبرخان

رئیس اداره آموزش وپرورش منطقه زبرخان در این همایش خطاب به دانش آموزان گفت: شما باید خود را باور داشته باشید و به این نکته برسید که می توانید چه درکنکور وچه در سایر زمینه ها، بهترین باشید.

سید محتبی تاراش افزود: اکنون اتفاق ویژه ای در زبرخان افتاده است و در بررسی نتایج آزمون های نهایی که در سطح استان صورت گرفته است ما رشد قبولی ۸۵ درصدی دانش آموزان را در پایه دوازدهم داشته ایم و این امر در تاریخ آموزش وپرورش منطقه زبرخان بی سابقه بوده است. وی اضافه کرد: دانش آموزان ما در رشته علوم انسانی در استان خراسان رضوی رتبه اول و در کشور رتبه 28 را کسب کرده اند که کار بسیار بزرگی است ونشان دهنده رشد چشمگیر علمی دانش آموزان مستعد منطقه زبرخان است.

تاراش با تشکر از دست اندرکاران این همایش به دانش آموزان توصیه کرد تا خودشان را باور وبه لطف خدا وآینده امیدوار باشند و با تلاش و برنامه ریزی مطمئن باشند بهترین نتیجه را کسب خواهند کرد.

گفتنی است: در این همایش، مسعود رضوانی یکی از مشاوران برجسته شهرستان نیشابور، درمورد نحوه برنامه ریزی مناسب واصولی،شیوه های نوین مطالعه ویادگیری و گامهای موفقیت در کنکور مطالبی را بیان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار