در بازدید از پایگاه اسکان تابستانی مرکز استان خراسان جنوبی مطرح شد: استقرار 19 هزار و 800مسافر در ستاداسکان آموزش و پرورش

بیرجند(پانا) ـ معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: از ابتدای تعطیلات تابستانی تا کنون قریب 19 هزار و 800 نفر روز از میهمانان فرهنگی آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی در پایگاه های اسکان پذیرش شده اند.

کد مطلب: ۹۴۳۵۸۱
لینک کوتاه کپی شد
در بازدید از پایگاه اسکان تابستانی مرکز استان خراسان جنوبی مطرح شد: استقرار 19 هزار و 800مسافر در ستاداسکان آموزش و پرورش

سکینه طیبی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان جنوبی دوشنبه شب در جریان بازدید از پایگاه های اسکان تابستانی مرکز استان تصریح کرد: در حال حاضر 9 پایگاه اسکان به منظور استقبال، پذیرش و هدایت میهمانان فرهنگی در 8 شهرستان استان مشغول فعالیت هستند.

اواز پایگاه های اسکان طبس، فردوس و بیرجند به عنوان پرمراجعه ترین پایگاه های اسکان آموزش و پرورش خراسان جنوبی یاد کرد و ادامه داد: تا کنون 2 هزار و 203 خانوار از استان های کرمان، سیستان و بلوچستان، یزد، قم و تهران در پایگاه های اسکان آموزش و پرورش اسکان یافته اند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، اظهار کرد: در حال حاضر 23 آموزشگاه استان با 247 کلاس درس برای اسکان میهمانان فرهنگی بهارستان علم و ادب در نظر گرفته شده است.

طیبی اضافه کرد: 74 نفر از پرسنل اداری و آموزشی استان به عنوان عوامل اجرایی پایگاه های اسکان تابستانی آموزش و پرورش استان وظیفه استقبال، پذیرش و هدایت میهمانان فرهنگی را برعهده دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار