با حضور جمعی از مسئولین اداره کل آموزش و پرورش استان انجام شد:

آیین استقبال از دو دانش آموز افتخار آفرین استان خراسان رضوی در المپیادهای جهانی شیمی و زیست شناسی

مشهد (پانا) - آیین استقبال از دو دانش آموز افتخار آفرین مشهدی که توانستند در المپیادهای جهانی شیمی و زیست شناسی مدال های نقره این رقابت ها را از آن خود کنند در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد انجام شد.

کد مطلب: ۹۴۳۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد
آیین استقبال از دو دانش آموز افتخار آفرین استان خراسان رضوی در المپیادهای جهانی شیمی و زیست شناسی

"امیررضا باقری دلویی" دانش آموز دبیرستان استعدادهای درخسان هاشمی نژاد شماره یک آموزش و پرورش ناحیه چهار مشهد توانست در المپیاد جهانی شیمی مدال نقره این رقابت ها را از آن خود کند.

امیررضا باقری دلویی که سال گذشته نیز مدال طلای مسابقات کشوری را کسب کرده بود، به عنوان یکی از اعضای تیم چهار نفره جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در المپیاد جهانی شیمی عازم کشور فرانسه شده بود که در پایان بر سکوی دوم این رقابت ها ایستاد.

همچنین "علی یزدی زاده" دانش آموز دبیرستان استعدادهای درخسان هاشمی نژاد شماره یک آموزش و پرورش ناحیه چهار مشهد نیز موفق به کسب مدال نقره المپیاد جهانی زیست شناسی شد.

علی یزدی زاده که سال گذشته نیز مدال طلای مسابقات کشوری را از آن خود کرده بود، به عنوان عضو تیم چهار نفره جمهوری اسلامی ایران در سی امین المپیاد جهانی زیست شناسی به میزبانی کشور مجارستان شرکت کرد و در نهایت مدال نقره این رقابت ها را به خود اختصاص داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار