خطیب جمعه اهل سنت اسدیه : اتحاد رمز موفقیت و پیروزی در برابر مشکلات و تهدیدات

درمیان(پانا) ـ خطیب جمعه اهل سنت اسدیه گفت: لازمه فائق آمدن بر مشکلات و عبوراز تهدیدات و سختی ها، همدلی و اتحاد همه اقشار جامعه به عنوان امت واحده اسلامی است.

کد مطلب: ۹۴۳۵۶۷
لینک کوتاه کپی شد
خطیب جمعه اهل سنت اسدیه : اتحاد رمز موفقیت و پیروزی در برابر مشکلات و تهدیدات

مولوی سیداحمد عبدالهی در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار کرد: خدمت در نظام مقدس تعلیم و تربیت باقیات الصالحاتی است که فقط نصیب معلمینی می شود که در راه تربیت فرزندان این خطه از میهن اسلامی صادقانه و مخلصانه تلاش می کنند.

او اضافه کرد: جامعه ی ما قدردان معلمین مومن و پرتلاشی است که برای توسعه شاخص های علمی، تربیتی و فرهنگی این شهرستان مرزی و کهن بی منت و خالصانه خدمت می کنند.

خطیب جمعه اهل سنت اسدیه با بیان این که مبنای دین مبین اسلام و بر رأفت و مهربانی است، تصریح کرد: وظیفه ما در قبال آموزش و پرورش و به عنوان عضوی از شورای آموزش و پرورش درمیان؛ تحکیم رابطه اولیا با مربیان در راستای توسعه زیرساخت های آموزشی و پرورشی در دو بعد نرم افزاری و سخت افزاری این شهرستان مرزی است.

درمیان دانشگاه تقریب مذاهب

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی نیز در این دیدار از شهرستان درمیان به عنوان دانشگاه تقریب مذاهب یاد کرد و ابراز داشت: وحدت و اتحاد مرزنشینان غیور دیار قلاع کهن زمینه ساز توسعه زیرساخت های آموزشی و پرورش و ارتقای سخت افزاری و نرم افزاری فرایند تعلیم و تربیت شده است.

محمد علی واقعی اجرای کلیه زیرنظام های سند تحول بنیادین در استان را رویکرد مهم آموزش و پرورش استان برای سال تحصیلی جدید دانست و عنوان کرد: لازمه دستیابی به اهداف سند تحول و اجرایی کردن آن تعامل و همکاری کلیه مسئولین به ویژه خطبای محترم جمعه و جماعات با مجموعه آموزش و پرورش استان است.

او، از تریبون نماز جمعه به عنوان یکی از راه های تبیین اهداف سند تحول بینادین برای مردم و اولیای دانش آموزان یاد کرد و گفت: تربیون های نماز سیاسی عبادی جمعه محلی برای اطلاع رسانی دقیق به مردم و کانال مطمئن ارتباطی بین مردم و خادمین آن ها در آموزش و پرورش استان به شمار می رود.

گفتنی است مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی در سفر یک روزه خود به شهرستان درمیان علاه بر شرکت در شورای آموزش و پرورش و دیدار با ائمه جمعه و جماعت، از برخی مدارس درمیان نیز بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل مدارس این شهرستان مرزی قرار گرفت

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار