هم افزایی و هم اندیشی از مهمترین اهداف برگزاری همایش معاونان آموزش متوسطه کشور است

ارومیه(پانا)-​​​​​​​معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: همایش معاونان آموزش متوسطه کشور با هدف هم افزایی، همفکری، هم اندیشی در زمینه های مختلف اجرای کیفی و کمی برنامه های حوزه معاونت آموزش متوسطه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۳۵۶۰
لینک کوتاه کپی شد
هم افزایی و هم اندیشی از مهمترین اهداف برگزاری همایش معاونان آموزش متوسطه کشور است

مهین منافی در این همایش افزود: نقاط قوت برنامه تعالی، مدرسه محوری، نیروی انسانی، هدایت تحصیلی، توسعه متوازن، ساماندهی شاخه ای و توسعه مشارکت و تفاهم نامه های بین دستگاهی و توضیح نحوه اجرای دستورالعمل پروژه مهر در سال تحصیلی آینده و دیدگاه های استان ها در این همایش بررسی شد.

وی بیان کرد: رهنمودهای کار گشا و تسهیل گر از طرف معاونت وزیر و مدیران کل دفاتر متوسطه اول و دوم ، کاردانش و فنی و حرفه ای در کنار بررسی این مسائل ارائه شد.

منافی اظهار داشت: در زمینه امور اداری نیز توسط مدیرکل امور اداری وزارتخانه متبوع مسایل مربوط به تفاهم نامه ها و ساماندهی نیروی انسانی با توجه به نقطه نظرات معاونت متوسطه کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت تا در سال تحصیلی پیش رو مشکلات موجود رفع و نقاط ضعف تقویت شود.

وی اضافه کرد: برنامه ای که لازم است امسال در سراسر کشور در معاونت متوسطه مورد توجه باشد برنامه رشد حرفه ای معلمان است؛ بازنگری در برنامه تعالی مدیریت مدرسه، برنامه مهارت آموزی و الگوهای توسعه حرفه ای و برنامه های کیفیت بخشی (مسابقات، المپیادها، جشنواره های حوزه های مختلف معاونت متوسطه) اجرا می شود.

منافی ادامه داد: در حاشیه علمی این گردهمایی پتانسیل های گردشگری استان مورد بازدید میهمانان قرار گرفت تا سفیران آموزشی با طبیعت استان آشنا و آن را به استان خود منتقل کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار