برگزاری چهارمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ملارد

ملارد(پانا)- چهارمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ملارد به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور سایر اعضاء در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۳۵۵۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری چهارمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ملارد

توکلی کجانی فرماندار ملارد در این رابطه اظهار داشت :درخواست هشت واحد تولیدی، صنعتی، دامداری و کشاورزی مطرح و برای برطرف نمودن مسائل و مشکلات آنها رایزنی و تصمیم گیری شدو این درخواست‌ها شامل دریافت تسهیلات برای افزایش سرمایه در گردش، مجوز برای طرح‌های توسعه ای، برقراری و افزایش ظرفیت انشعابات آب و برق بود.

او افزود: این چهارمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ملارد در سال جاری می باشد که در آن برای حل مسائل و مشکلات تعدادی از واحدهای تولیدی و صنعتی سطح شهرستان چاره اندیشی می گردد .

توکلی اذعان داشت:بررسی نتایج اقدامات مصوبات جلسه قبل از مهمترین دستورات هر جلسه می باشد وبا اشاره به شرایط کنونی کشور، تولید را اولویت نخست در سال جاری عنوان نمود و گفت، برهمین اساس جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید منظم و جدی تر از گذشته برگزار و مصوبات آن پیگیری می شود .

او وجود برخی واحدهای تولیدی به واسطه تولیدات منحصر بفرد، قطع وابستگی به واردات و ایجاد اشتغال را مایه افتخار شهرستان دانست و حمایت از آنها را وظیفه همه مسئولین و مدیران برشمرد.

ضرورت ایجاد زیرساخت‌ها و رفع نیازهای اولیه تولید کنندگان از دیگر مواردی بود که فرماندار ملارد بر آنها تاکید کرد .

/خبرنگار:سیده زهراصمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار