گزارش پانا

حسین شمس: تیم فوتسال دانش آموزان آذربایجان شرقی آمادگی کامل برای اعزام به مسابقات آسیایی تایلند را دارد

حضور ۱۸ بازیکن در آخرین تمرینات تیم فوتسال دانش آموزی کشور

تبریز (پانا) - مربی و مدرس فیفا و کنفدراسیون فوتسال آسیا از آمادگی کامل تیم فوتسال دانش آموزان آذربایجان شرقی به عنوان نماینده ایران  برای اعزام به مسابقات آسیایی تایلند خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۳۵۱۵
لینک کوتاه کپی شد
حسین شمس: تیم فوتسال دانش آموزان آذربایجان شرقی آمادگی کامل برای اعزام به  مسابقات آسیایی تایلند را دارد

حسین شمس در حاشیه تمرینات تیم فوتسال دانش آموزان آذربایجان شرقی اعزامی به کشور تایلند در سالن ورزشی امام خمینی (ره) تبریز در گفت و گو با خبرنگار پانا بیان کرد: تیم فوتسال آمادگی کامل برای اعزام به مسابقات را دارد و آخرین مراحل اردوها را می‌گذارند و امیدواریم مثل دوره قبل که در کرواسی مقام آورده بودیم در تایلند هم تیم آذربایجان شرقی مقام قهرمانی را به عنوان نماینده ایران به دست آورد.

وی افزود: تیم آماده‌ای داریم و بازی‌های تدارکاتی خوبی را گذرانده ایم و از سوی اداره تربیت بدنی آذربایجان‌شرقی و آموزش و پرورش استان حمایت می شویم.


حشور 12 تیم منتخب آسیایی در مسابقات تایلند
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان شرقی نیز به خبرنگار پانا گفت: تیم آذربایجان شرقی به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در سوم شهریور ماه امسال به مسابقات آسیایی تایلند اعزام می شود.

مجید بهرامی افزود: تاکنون سه اردو انجام شده که از ۱۹ استان کشور در اردوها حضور داشتند و در آخرین اردو ۱۸ نفر از کل کشور به این اردو دعوت شده است که هشت نفر آنها از استان آذربایجان‌شرقی و از شهرستان‌های بستان آباد، هشترود و همچنین نواحی پنجگانه تبریز هستند.

وی با تاکید بر اینکه آخرین اردو در آستانه مسابقات آسیایی تا دوم شهریور با حضور ۱۲ نفر منتخب برگزار خواهد شد، گفت: اعزام بازیکنان سوم شهریور به شهر بانکوک تایلند انجام خواهد گرفت و امیدواریم ۱۱ شهریور با دستی پر به کشور بازگردند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در پایان از اعلام آمادگی ۱۲ تیم منتخب آسیا برای حضور در این مسابقات خبر داد.

سلامتی در ورزش است

سجاد هاشمی پور دانش آموز مدرسه جوادالائمه پایه یازدهم انسانی ناحیه ۴ تبریز در مصاحبه با خبرنگار پانا گفت: بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز هستم و از هشت سالگی شروع به بازی فوتبال کردم و اولین تیم که مورد پذیرش قرار گرفتم، مهدیه تبریز بود که از ۱۰ سالگی شروع به بازی در این تیم کردم.

وی با اشاره به نام مربیان خود مانند مهدی فتح الله زاده، یونس علیپور و سید محمد حسینی جمشیدزاده، گفت: خانواده همیشه پشتوانه من بودند و پشتم را خالی نکردند و از خانواده ام و تمام همکارانم تشکر می کنم.

بازیکن تیم فوتسال دانش آموزی کشور تاکید کرد: به هم سن و سالان خود توصیه می کنم که سلامتی در ورزش است پس دنبال کارهای بیهوده نروید.

6سال تمرین حرفه ای فوتبال

محمد هادی یوسفی دانش‌آموز ۱۸ ساله پایه دوازدهم انسانی استان چهارمحال و بختیاری از شهرکرد به خبرنگار پانا گفت: از هفت سالگی شروع به فوتبال بازی کردن کردم و حدود ۶ سال است به صورت حرفه‌ای تمرین می کنم.

وی افزود: اولین بار برای تیم منتخب ابتدایی استان خود جهت شرکت در مسابقات کشوری مدارس انتخاب شدم و مربیانی همچون آقایان محمودیان، قربانی، صادقی و صفدری کمکم کردند.

بازیکن تیم فوتسال دانش آموزی کشور با بیان این که پشتوانه من پدر و مربی ام بودند، ادامه داد: بعد از طی مسابقات مدارس شهرستان و استان به عنوان تیم اول استان به مسابقات کشوری راه یافتیم که آنجا به تیم ملی دانش‌آموزی انتخاب و به اردو دعوت شدم.

یوسفی با بیان این که دوست دارم در رشته حقوق ادامه تحصیل دهم، گفت: توصیه می‌کنم همسالان و نوجوانان دنبال فضاهایی باشند که می‌دانند در آنجا موفق می‌شوند و برایشان سوددارد و بیهوده و عبث کار انجام ندهد و دنبال ورزش باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار