آئین بدرقه تیم های ورزشی دانش آموزی شهرستان دشتستان اعزامی به مسابقات کشوری برگزار شد

دشتستان،بوشهر(پانا)_مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان گفت: آن چیزی که مهمتر از کسب عنوان در مسابقات به یادگار می ماند رعایت اصول اخلاقی و جوانمردی می باشد و در سایه این اصول می توان به موفقیت های بیشتر هم دست پیدا کرد .

کد مطلب: ۹۴۳۴۹۵
لینک کوتاه کپی شد
آئین بدرقه تیم های ورزشی دانش آموزی شهرستان دشتستان اعزامی به مسابقات کشوری برگزار شد

سیدحسن لواسانی فرد در آئین بدرقه تیم های ورزشی دانش آموزی شهرستان دشتستان اعزامی به مسابقات کشوری اظهار داشت: پهلوانانی که یاد و نامشان در خاطره ها مانده است بیشتر بخاطر خصلت کوچک نفسی و ارادتی بود که به مردم داشتند .

وی منش پهلوانی را سیره بزرگان دانست و گفت: شما دانش آموزان در مسابقات کشوری باید اصول اخلاقی در مسابقات راسرلوحه خود قرار داده و نماینده شایسته ای برای استان و شهرستان باشید .

این مقام مسئول تصریح کرد : آن چیزی که مهمتر از کسب عنوان در مسابقات به یادگار می ماند رعایت اصول اخلاقی و جوانمردی می باشد و در سایه این اصول می توان به موفقیت های بیشتر هم دست پیدا کرد .

لواسانی فرد با قدردانی از زحمات همه مربیان و سرپرستان در موفقیت های کسب شده افزود : علاوه بر تلاش و زحمات همه شما مربیان و سرپرستان قطعاً دعای خیر والدین نیز همراه شما بوده و خواهد بود .

مدیر آموزش و پرورش دشتستان اظهار کرد: برای موفقیت های تیم های ورزشی در رده های جوانان و بزرگسالان باید به ورزش دانش آموزی توجه ویژه شود .

رئیس اداره تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز در این آیین خاطرنشان کرد : از 16رشته ورزشی در مسابقات کشوری، استان بوشهر با 12 رشته در این مسابقات شرکت نموده است .

منوچهر هوشیار گفت : سابقه حضور استان بوشهر در مسابقات قهرمانی کشور بسیار طولانی است و از این حیث دیگر استان ها نگاه ویژه ای به تیم های استان بوشهر دارند .

وی افزود : علیرغم مشکلات موجود تمام تلاش خود را برای انجام این مسابقات به کار گرفتیم لذا حضور دختران و پسران در این سطح از مسابقات نشانه در اولویت قرار داشتن ورزش دانش آموزی است .

معاون پرورشی و تربیت بدنی دشتستان با اشاره به موفقیت های دانش آموزان دشتستان در مسابقات ورزش دانش آموزی کشور گفت : در سال گذشته تیم فوتسال شهرستان در این مسابقات توانست مقام دوم کشور را کسب نماید .

حبیب اله بوستانی گفت : علاوه بر تجلیل مقام آوران در رشته مختلف آموزشی ، باید مقام آوران ورزشی نیز مدنظر قرار گیرد و کسانی که در رشته های مختلف ورزشی در سطوح استان و کشور مقام کسب نموده اند تجلیل شوند .

در پایان از لباس تیم ها جهت شرکت در مسابقات رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار