برگزاری جلسه همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش شهر تهران

تهران (پانا) -  جلسه ستاد همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش با حضور حجت الاسلام یاسینی، رئیس کمیته همکاریهای استان؛ عبدالرسول فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران؛ عبدالرسول کریمی، معاون فرهنگی و تربیتی شهر تهران؛ ارشاد، معاون تبلیغ حوزه های علمیه؛ فلاحیان از حوزه علمیه خواهران سازمان تبلیغات و عبدالقاسم حدادی؛ معاون پژوهش ستاد همکاری های وزارت آموزش و پرورش و رحیمی، معاون پژوهشی ستاد همکاری ها برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۳۴۸۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه  همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش شهر تهران

در این نشست فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران ضمن خیرمقدم به حاضرین خواستار حضور حوزه های علمیه در مدارس و کاهش آسیب های اجتماعی شد و این ارتباط را خوب ارزیابی کرد.

عبدالرسول کریمی، معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران، حوزه های علمیه را ظرفیت مناسبی برای آموزش و پرورش دانست و اعلام کرد: از افتخارات آموزش و پرورش تعامل و هم افزایی مناسب بین این دو حوزه می باشد و باید تلاش کنیم از پتانسیل حوزه به نحو مناسب استفاده کنیم. وی سپس برنامه های شهر تهران را در سال تحصیلی 98-97 تبیین و تشریح کرد. وی افزود: آموزش و پرورش شهر تهران بخصوص در زمینه حضور مؤثر روحانیون در مدارس گامهای ارزشمندی را برداشته است.

همچنین یاسینی، رئیس کمیته همکاری های استان به اهمیت حضور روحانیون در مدارس پرداخت و حضور روحانیون در مدارس را گام مؤثری در کاهش آسیب های اجتماعی دانست. سپسمجیدی، رابط حوزه های علمیه و آموزش و پرورش برنامه های منطقه ای استان را تبیین کرد.

در ادامه رحیمی معاون پژوهش ستاد همکاری های استان، برنامه های سال تحصیلی و تفاهم نامه سال 99-98 را برای کارگزاران بیان کرد و اعلام نمود: ما برای اولین بار برنامه 5 ساله را طراحی کردیم که اتفاق بسیار خوبی است و شهر تهران هم در این زمینه بسیار مؤثرعمل کرده استو به دلیل نزدیکی به شهر تهران از ظرفیت حوزه های علمیه قم بایداستفاده بهینه شود.

سپس اعضای حاضر در جلسه به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و اعلام آمادگی کردند که در سال تحصیلی جدید با آمادگی بیشتر و با طراحی برنامه مناسب در مدارس حضور مؤثر داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار