گازرسانی صد درصدی به منازل مسکونی شهر صدرا

شیراز (پانا) _ مدیر عامل شرکت گاز استان فارس از گازرسانی صد در صدی به ساکنین شهر جدید صدرا خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۳۴۶۰
لینک کوتاه کپی شد
گازرسانی صد درصدی به منازل مسکونی شهر صدرا

لام عباس حسینی اظهار داشت: در سال ۷۷، شهر جدید صدرا در شمال غرب شیراز مصوبه کمیسیون شهرسازی را دریافت کرد و از سال ۸۱ گازرسانی به این شهر آغاز شد و هم اکنون تمامی جمعیت ۱۳۰هزار نفری این شهر با ۵۸ هزار مشترک به شبکه گاز شهری متصل شده اند.

حسینی با بیان اینکه شبکه گذاری گاز به صورت ۹۹درصدی در شهر جدید صدرا انجام شده است ادامه داد : یک درصد باقیمانده نیز مربوط به مجتمع های در حال تکمیل و یا نیمه تکمیل است که به محض اتمام مراحل ساخت آن، گاز رسانی به این واحدها انجام خواهد شد.

مدیرعامل این شرکت با یادآوری آنکه این شهر برای سرریز جمعیت شیراز ایجاد شده است، بیان داشت : بخش عمده ای از مسکن مهر شهرستان شیراز در صدرا احداث شده است که خوشبختانه عمده این واحدها از گاز طبیعی برخوردار شده و جزو مشترکین شرکت گاز استان فارس هستند.

به گفته‌ی او در صدرا ۱۵۸۰۰ واحد مسکن مهر ساخته شده که از این تعداد، برای ۱۳۷۰۰واحد، کنتور گاز نصب شده است.

حسینی بیان داشت: هنوز هیچ درخواستی برای گاز رسانی به ۲۱۰۰ واحد مسکن مهر باقیمانده دریافت نشده و آمادگی داریم به محض تشکیل پرونده از سوی متقاضیان، گازرسانی به این واحدها نیز انجام شود.

مدیرعامل شرکت گاز خاطر نشان کرد: از ۱۲ ایستگاه تقلیل فشار گاز صدرا (TBS)، دو ایستگاه برای مجتمع‌های مسکن مهر احداث گردیده است.

وی با اشاره به اینکه شهر جدید صدرا قطب پزشکی و دانشگاهی شیراز است ادامه داد: وجود دو بیمارستان منحصر به فرد خاورمیانه یعنی بیمارستان سوانح و سوختگی و همچنین بیمارستان پیوند اعضا، به همراه پردیس دانشگاهی و دانشکده هنر در صدرا، ناحیه صنعتی این شهر و وجود دهها هزار مشترک خانگی و تجاری، باعث شده تامین گاز صدرا از اهمیت دوچندانی برخوردار باشد که خوشبختانه در این سالها در تامین گاز پایدار صدرا هیچگونه خللی ایجاد نشده و گاز طبیعی بدون قطعی و یا افت فشار تامین گردیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار