مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری: انس با قرآن جزء جدایی ناپذیر دین و ایمان انسانی است

شهرری(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری گفت: انس با قرآن، یکی از برنامه های با اهمیت در فرهنگ و جامعه اسلامی است و جزء جدایی ناپذیر دین و ایمان انسانی است.

کد مطلب: ۹۴۳۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری: انس با قرآن  جزء جدایی ناپذیر دین و ایمان انسانی است

بهروز نصیری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در ارتباط با ضرورت ارتباط با قرآن اظهار داشت:انس با قرآن کریم موجب نشاط و شادابی انسان می شود چنانچه می توان این شادابی و نشاط را در زندگی روزمره کسانی که با قرآن مانوس هستند مشاهده کرد.

او قرآن را نه تنها کتابی مقدس و آسمانی دانست و خاطر نشان کرد: این کتاب آسمانی همان قوانین جامع هدایت انسانی به شمار می آید و به همین جهت است که معجزه جاوید اسلام شمرده شده است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در ادامه افزود: انس با قرآن، یکی از برنامه‌های با اهمیت در فرهنگ و جامعه اسلامی است و جزء جدایی ناپذیر دین و ایمان انسانی است، زیرا پذیرفته نیست که کسی ادعای پیروی از قرآن داشته باشد اما انسی با آن نداشته باشد و از آن بهره نگیرد.

اختتامیه و مراسم تقدیر از برگزیدگان مسابقات قرآن، عترت و نماز، درسهایی از قرآن و مسابقات کتابخوانی در کانون فرهنگی، هنری و تربیتی سمیه شهرری با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، مدیر اداره آموزش و پرورش و شورای معاونین آموزش و پرورش ری یک و برگزیدگان مسابقات برگزار شد.

/خبرنگار:نیما هوشمند/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار