مجتبی هاشمی:کشف و پرورش استعدادها، آموزش و کسب تجربه از اهداف برگزاری مسابقات دانش آموزی است

شهرری(پانا)- معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران گفت: هدف ما از اجرای طرح های مختلف در آموزش و پرورش احیا بستری برای رشد و ارتقاء مهارتها است.

کد مطلب: ۹۴۳۴۴۵
لینک کوتاه کپی شد
مجتبی هاشمی:کشف و پرورش استعدادها، آموزش و کسب تجربه از اهداف برگزاری مسابقات دانش آموزی است

مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران در حاشیه مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان مسابقات قرآن، عترت و نماز، کتابخوانی، درسهایی از قرآن دانش آموزان و فرهنگیان اظهار داشت: این مراسم قطعا انگیزه بخش برای شرکت کنندگان است و سبب حضور بیشتر دانش آموزان در مسابقات خواهد شد و تقویت و تبلیغ بیشتر در مدارس باعث همکاری و تعامل بیشتر بین دانش آموز و مدرسه می شود.

او در ادامه تصریح کرد: کشف و پرورش استعدادها، آموزش و کسب تجربه از اهداف این مسابقات هستند که با کمک مربیان و متولیان آموزش و پرورش و خانواده‌ها راهنمایی می شوند و زمینه رشد برایشان فراهم می شود و از این استعدادها می توانند به عنوان مهارتی برای آینده خود استفاده کنند.

هاشمی افزود: مسابقات در حوزه‌های متفاوت، بستری برای تقویت سایر ابعاد تربیتی را فراهم می کند و معاونین پرورشی و مدیران مدارس در همه مقاطع باید به این طرحها به عنوان فرایند تربیتی بنگرند .

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران خاطر نشان کرد: ما در آموزش و پروش به دنبال قهرمان پروری نیستیم و هدف ما از اجرای طرحها احیای بستری برای رشد و ارتقا مهارت‌ها است و دانش آموزان در کنار تحصیل در مدارس مهارتی را نیز بشناسند و در آن زمینه آموزشها و مبانی اولیه را ببینند و سپس با تقویت آن از آن بهره ببرند.

/خبرنگار: نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار