بازدید مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از تمرینات تیم فوتسال دانش آموزی اعزامی به کشور تایلند

تبریز ( پانا ) - مدیر کل دستگاه تعلیم و تربیت استان آذربایجان شرقی از تمرینات تیم فوتسال دانش آموزی اعزامی استان به کشور تایلند در سالن ورزشی امام خمینی بازدید کرد.

کد مطلب: ۹۴۳۴۳۶
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از تمرینات تیم فوتسال دانش آموزی اعزامی به کشور تایلند

جعفر پاشایی در این حضور رمز موفقیت و پیروزی در امورات را نظم، محبت، هم رنگی، یکدلی و هماهنگی عنوان کرد و در توصیه به دانش آموزان عضو تیم فوتسال دانش آموزی کشور گفت: « هرگز در زمین به حریف نگاه نکنید که چه اندازه بزرگ و قوی است بلکه بر روی اراده و ایمان خود مبنی بر پیروزی تکیه کنید و به این فکر کنید که بلندترین قله های پیروزی را طی خواهید کرد و با اراده آهنین انسان مشکلات سر تعظیم فرود می آورند».

وی با تکیه بر سخنان مولای متقیان حضرت علی علیه السلام که در محراب شهادت بعد از ضربت خوردن فرمودند: « من می روم و به امت خود نظم را توصیه می کنم » و تاکید کرد کهاز یک کشور به ریختهو ناهماهنگ و از یک خانواده بی برنامه و نامنظم نمی توان انتظار موفقیت داشت چرا که با طبیعت آدم و اراده الهی سازگار نیست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی محبت و گذشت را گره گشای کار گروهی دانست و گفت:« اراده ، ایمان، تعهد،یکدلی، یکرنگی ، هماهنگی و برنامه محکم در تیم اعزامی قبلی به مسابقات کرواسی نایب قهرمانی را برای ما در آسیا رقم زد و در این مسابقات هم هر آنچه در توان آموزش و پرورش هست بکار خواهد گرفت».

پاشایی تاکید کرد: « جوهر مردان در سختی ها مشخص می شود و بهترین جای شناخت در سفر و سختی است و باید با حل نارسایی ها پیروزی را رقم بزنیم و افتخاری برای کشور در جهان باشیم چرا که همین افتخارات باعث سربلندی کشور در عرصه های ورزشی، علمی و فرهنگی در سطح بین المللی است».

مسابقات فوتسال دانش آموزی برای اولین بار در آسیا و به میزبانی کشور تایلند از ۳ تا ۱۱ شهریورماه ۹۸ برگزار می شود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار