بازدید مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل از پروژه های نیمه تمام آموزش و پرورش در شمال استان

اردبیل (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل به همراه مشاور اجرایی از پروژه های نیمه تمام شهرستان های پارس آباد ، اصلاندوز و جعفرآباد بازدید کرده و در جریان تکمیل پروژه ها قرار گرفت .

کد مطلب: ۹۴۳۴۱۱
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل از پروژه های نیمه تمام آموزش و پرورش در شمال استان

احمد ناصری،مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل در سفر به شهرستان اصلاندوز از پروژه در حال احداث سالن ورزشی فرهنگیان اداره آموزش و پرورش شهرستان اصلاندوز بازدید کرده و در جریان روند تکمیل این پروژه قرار گرفت.

در این بازدید قدرت مهرآوران رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان اصلاندوز ابراز داشت : با تکمیل این پروژه بخشی از مشکلات فضای ورزشی فرهنگیان اصلاندوز برطرف می شود.

در ادامه این بازدید مدیر آموزش و پرورش استان در سفر به شهرستان پارس آباد ضمن بازدید از پروژه های در حال احداث آموزش و پرورش شهرستان اظهار داشت : مدرسه 6 کلاسه عابدیان با 95 درصد پیشرفت فیزیکی تا مهرماه سال 98 تکمیل شده و به بهره برداری می رسد و روند ساخت مدرسه 6 کلاسه شهدای فرهنگی نیز با تزریق اعتبارات شتاب می گیرد.

ناصری در ادامه سفر خود به شمال استان با حضور در منطقه جعفرآباد از پروژه در دست ساخت مدرسه 12 کلاسه در جعفرآباد بازدید کرده و روند پیشرفت فیزیکی پروژه را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

علیرضا فداکار،رئیس اداره آموزش وپرورش جعفرآباد ضمن قدردانی از پیگیری مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی وتجهیز مدارس استان ، گفت: با افتتاح مدرسه 12 کلاسه جعفرآباد از مهر ماه امسال مدارس منطقه به صورت تک شیفته اداره می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار