بوکسور آذربایجان‌غربی به فینال جوانان کشور راه یافت

ارومیه(پانا)-دبیر هیات بوکس آذربایجان‌غربی گفت: سیدمحمد مام‌محمودی با برتری در دیدار نیمه‌نهایی ضمن مسجل کردن مدال نقره خود به مبارزه فینال مسابقات قهرمانی جوانان کشور راه یافت.

کد مطلب: ۹۴۳۳۹۷
لینک کوتاه کپی شد
بوکسور آذربایجان‌غربی به فینال جوانان کشور راه یافت

محمد آبی افزود: رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان کشور با حضور ۲۱۰ بوکسور جوان از پنج تا ۹ مرداد ماه جاری به میزبانی کرمانشاه در حال برگزاری است و امروز با برگزاری مبارزه‌های فینال در اوزان مختلف به پایان می‌رسد.

وی بیان کرد: تیم منتخب جوانان استان با ترکیب ۶ بازیکن متشکل از مبین عباسی، حسین ناصری، ابراهیم زندی، سینا ابوالحسنی، سیدمحمد مام‌محمودی و هادی پاشایان، به مربیگری «اسکندر عبدی» و «فیروز طالب‌زاده» عازم مسابقات قهرمانی کشور شدند.

وی ادامه داد: پنج بازیکن اعزامی استان در دور مقدماتی از دور مسابقات حذف شدند و مام‌محمودی به عنوان تنها نماینده آذربایجان‌غربی خود را به دیدار فینال رساند و عصر امروز /چهارشنبه/ برای رسیدن به مدال طلا و کسب سکوی قهرمانی جوانان کشور به روی رینگ می‌رود.

«آبی» که به عنوان داور در این رقابت‌ها حضور دارد، ادامه داد: «افشار مهدی‌زاده و محرم قربانی» دیگر داوران اعزامی استان در امر قضاوت این مسابقات هستند.

دبیر هیات بوکس آذربایجان‌غربی گفت: هفته گذشته نیز تیم بوکس نوجوانان استان با هدایت «سیامک مرادبیگی و یاشار عبدی» و ترکیب ۶ بوکسور عازم این مسابقات شده بود که تنها یک ورزشکار (شهرام راژ) در وزن ۷۰ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافت و مدال نقره گرفت.

بوکس از جمله رشته‌های رزمی است که در آذربایجان‌غربی قدمتی بیش از ۵۰ سال دارد و در سال‌های اخیر پیشرفت خوبی داشته و مورد استقبال جوانان استان قرار گرفته است.

حسین مادر دوست، محمدرضا شاطرلو و ایوب پورتقی قوشچی از جمله قهرمانان ملی پوش آذربایجان غربی هستند که از دهه‌های ۵۰ تا ۸۰ موفق به کسب عناوین مهم آسیایی و بین‌المللی برای ایران اسلامی شده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار