مسعود شکوهی: با مشاوره فرد به فردفرصت انتخاب بهترین رشته ودانشگاه را به داوطلبان بدهیم

تهران(پانا)-همایش هدایت تحصیلی و راهنمایی انتخاب رشته کنکور سراسری جهت مدرسین استان‌های کشور با حضور مسئولان سازمان سنجش ،وزارت آموزش و پرورش به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در اردوگاه شهید منتظری شهریاردرحال برگزاری است.

کد مطلب: ۹۴۳۳۹۰
لینک کوتاه کپی شد
مسعود شکوهی: با مشاوره فرد به فردفرصت انتخاب بهترین  رشته ودانشگاه را به داوطلبان  بدهیم

در این همایش مسعود شکوهی مدیر کل امور تربیتی، مشاوره و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش در سخنانی اظهار کرد: درسالهای متمادی همکاران ما در وزارت آموزش و پرورش با همکاری سازمان سنجش رفع دغدغه انتخاب رشته دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان بوده و هست و سعی کردیم در پایگاه‌های انتخاب رشته با برنامه‌ریزی دقیق بهترین انتخاب را برای عزیزان خود داشته باشیم.

او در ادامه با ابراز خرسندی از برگزاری این کارگاه آموزشی در جهت اجرای مشاوره صحیح توسط متخصصان دلسوز این حوزه بیان کرد: قطعا شما متولیان اصلی این کار دقت نظر بیشتری برای جلوگیری از سوءاستفاده مراکز غیر مجاز و غیر مسئول خواهید داشت .

شکوهی اذعان داشت: در مراکز انتخاب رشته میبایست افراد با تجربه همه سال حضور داشته باشند و جابه جایی‌های گسترده نداشته باشیم و دانش‌آموز حتی اگر به خود اطمینان هم دارد با مشاوره فرد به فرد فرصت انتخاب بهترین رشته و دانشگاه را به او بدهیم.

مدیر کل امور تربیتی، مشاوره و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش خاطر نشان کرد:نرم افزار سازمان سنجش صرفا" یک بخش از کار است و انتخاب رشته دانش آموزان باید با کمترین التهاب و استرس کنترل شود تا دانش‌آموزان نیز بتوانند بهترین انتخاب رشته را داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار