بازدید مدیر عامل توزیع برق استان تهران از کارخانجات صنعتی پاکدشت

پاکدشت(پانا)-نشست رفع موانع تولید همراه با بازدید مشترک فرماندار و مدیر عامل توزیع برق استان تهران از واحدهای صنعتی شهرستان پاکدشت برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۳۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیر عامل توزیع برق استان تهران از کارخانجات صنعتی پاکدشت

نشست رفع مشکل و تامین برق صنایع شهرستان با حضور هادی تمهیدی فرماندار شهرستان پاکدشت و با حضور محمدرضا تیموری مدیر عامل شرکت توزیع برق استان تهران، حسین شیرازی معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری، رضا خانی بخشدار مرکزی، محمد رحیمیان رئیس اداره برق شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

تمهیدی فرماندار پاکدشت در این نشست گفت: عملکرد شرکت برق در این شرایط سخت تابستان مطلوب بوده و با توجه به این که پاکدشت قطب صنعتی استان است انتظار داریم با همکاری سایر دستگاه های ذی ربط زمینه تأمین برق مورد نیاز برای سرمایه گذاری‌های جدید و رونق تولید و اشتغال به ویژه در شهرکهای صنعتی فراهم شود.

تیموری مدیر عامل برق استان تهران در اثنا این نشست افزود : آمادگی برای تأمین شبکه روستاهای مهاجر پذیر اطراف پاکدشت وجود دارد و انتظار می رود فرمانداری، بخشداری و دستگاه های نظارتی در جهت تشویق ساکنین روستا به استفاده از انشعاب قانونی و جلوگیری از انشعاب غیر مجاز همکاری کنند.براساس قانون شرکت شهرک های صنعتی مکلف به تأمین اعتبار احداث شبکه و تأسیسات مورد نیاز صنایع هستند و شرکت توزیع برق استان در این جهت آماده همکاری است.

در ادامه برنامه حاضرین از مجتمع صنفی خدماتی مهد ایرانیان و مجتمع تولیدی هشتمین نور ، تولید کننده درب و پنجره در راستای حل مشکل تامین برق پروژه های صنعتی شهرستان پاکدشت برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار