اعزام دانش آموزان بسیجی، به دوره آموزشی تشکیلاتی یاوران ولایت

شهرری(پانا)- 120دانش آموز بسیجی دوره دوم متوسطه آموزش و پرورش ناحیه دو ری به دوره آموزشی تشکیلاتی یاوران ولایت در اردوگاه شهید منتظری شهریار اعزام شدند .

کد مطلب: ۹۴۳۳۳۸
لینک کوتاه کپی شد
اعزام دانش آموزان بسیجی، به دوره آموزشی تشکیلاتی یاوران ولایت

علی یزدان پناه مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو ری درحاشیه بدرقه دانش آموزان گفت: اردوهای طرح یاوران ولایت محقق کننده سند تحول بنیادین است وازتمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای پرورش قدرت فکری و ارتقای حوزه فرهنگی در ناحیه استفاده می‌کنیم و برای تحقق اهداف مورد نظر نیازمند تعاملات همه‌جانبه با دستگاه‌های فرهنگی هستیم.

او در ادامه با اشاره به این که یکی از مهم‌ترین اهداف سند تحول بنیادین مسئله تعلیم و تربیت آموزش و پرورش است تصریح کرد: خوشبختانه برگزاری اردوهای یاوران ولایت در تربیت جوانان نخبه و فعال درناحیه نقش بسیار مهمی دارد و ما در این اردو به دنبال تقویت علم و آگاهی‌بخشی به دانش‌آموزان هستیم.

یزدان پناه بیان کرد: در عصری که هجمه‌های فرهنگی مهم‌ترین هدف دشمنان است برپایی این اردوها به عنوان پیشگام در امر آماده‌سازی دانش‌آموزان در مقابل نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان است که امیدواریم امسال نیز همانند سال‌های گذشته شاهد تقویت دانش و بینش در بین سرنوشت‌سازان آینده باشیم.

/خبرنگار: جواد تلطفی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار