یوسف بهارلو:ایده ‌پردازی و تفکر خلاقانه منجر به کارآفرینی خواهد شد

تهران(پانا)-جشنواره ایده‌های برتر دانش آموزی با حمایت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و میزبانی اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 ری برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۹۴۳۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد
یوسف بهارلو:ایده ‌پردازی و تفکر خلاقانه منجر به کارآفرینی خواهد شد

یوسف بهارلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در نشست کارگروه ایده پردازی دانش آموزی اظهار داشت: ایده ‌پردازی و تفکر خلاقانه منجر به کارآفرینی خواهد شد و این مهم می تواند در محیط‌‌های آموزشی نهادینه شود.

او در ادامه با اشاره به اینکه معلم، دانش‌آموز،خانواده و مدرسه هر کدام در این پروسه سهیم می باشند، تاکید کرد: پرورش دانش آموز پژوهنده ،خلاق و کارآفرین، زمینه‌سازتربیت نیروی انسانی ماهر ودر راستای توسعه پایدار کشور است.

بهارلو با تاکید بر اینکه اولین گام در پژوهش، داشتن ایده مناسب وخلاق است، تصریح کرد: جشنواره ایده‌های برتر دانش‌آموزی به منظور کشف و پرورش این ایده‌ها و در راستای حمایت از صاحبان ایده، برگزار می‌شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با همکاری مدیران، دبیران پرتوان و شرکت حداکثری دانش‌آموزان،باید تفکر خلاقانه در میان دانش‌آموزان نهادینه شود و زمینه رشد کارآفرینان خلاق فردا فراهم گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار