پیام سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش به مناسبت برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانی دانش‌آموزان

حسینی:‌ ورزش را نه فقط زنگ تفریح، که زنگ تصحیح زندگی خود بدانید

تهران (پانا) - سرپرست وزارت آموزش و پرورش به مناسبت مسابقات ورزشی قهرمانی دانش‌آموزان دختر و پسر سراسر کشور پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۹۴۳۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش به مناسبت برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانی دانش‌آموزان

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش دانش‌آموزی متن پیام سیدجواد حسینی به شرح زیر است:

«فرزندان عزیز ایران اسلامی؛ «تابستان»، فصل رویش و پویش است و در میانه‌ی این فصلِ سبز، شما نوجوانان و جوانانِ برومند مراحل مقدماتی مسابقات دانش‌آموزی را با موفقیت پشت سر نهاده‌اید و با هدف کسب موفقیت‌های بیشتر و دستیابی به رتبه‌های برتر گِرد هم آمده‌اید تا در سایه سار الطاف الهی و در فضایی سرشار از رفاقت و سرریز از رقابت، سی‌اُمین دوره‌ی مسابقات ورزشی دانش‌آموزی دختران و سی‌و‌ششمین دوره‌ی مسابقات پسران را با محوریت فدراسیون ورزش دانش‌آموزی و مدیریت معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش برگزار کنید.

به یقین «ورزش» پدیده‌ا‌ی پاک و فردی و هنجار جاذب اجتماعی که ظرفیت‌های پویا و پایایی دارد و می‌تواند برای شما خوبان در طیِ طریقِ تعالی و مسیرِ سعادت، یاوری بی‌همتا باشد؛ مشروط بر آنکه ورزش را نه فقط زنگ تفریح، که زنگ تصحیح زندگی خود بدانید و با برنامه‌ریزی دقیق، هماره به دنبال بهره‌مندی عمیق از آن باشید.

عزیزان من؛ رهبر فرزانه‌ی انقلاب اسلامی که بی‌شک عبارات عبرت‌انگیز و اشارات ارشادگرشان همواره چراغ راه بوده است بر ارتقای سلامت جسمی و روحی دانش‌آموزان، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و توسعه‌ی تربیت‌بدنی و ورزش در مدارس تاکید دارند.

وزارت آموزش و پرورش با تأسّی به رهنمودهای داهیانه‌ی رهبر معزّز جمهوری اسلامی و با توجه ویژه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که در آن به سلامت جسمانی، نشاط و تقویت اراده در دانش‌آموزان اشاره‌ی مؤکّد دارد، مجدانه برآن است تا در راستای رسالت ذاتی خود که همانا بسترآفرینی لازم به منظور تحقق منویّات مقام معظّم رهبری در حوزه‌ی تعلیم و تربیت و نیز اجرایی شدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است، با استفاده‌ی تمام از ظرفیت‌های سازنده، از قبیل طراحی و برگزاری اینگونه مسابقات ورزشی، زمینه‌های کشف و پرورش استعدادهای نهان را در دانش‌آموزان نوجوان و جوان ایران اسلامی فراهم کند.

این جانب ضمن حمد و ثنای خداوند متعال، از حمایت‌های بی‌دریغ دولت تدبیر و امید و همکاران ساعی و صبورم در دستگاه عظیم تعلیم و تربیت، معاونت تربیت‌بدنی و سلامت، فدراسیون ورزش دانش‌آموزی و نیز تمامی دست‌اندرکاران به ویژه معلمان، مربیان، داوران، مدیران وهمکاری استاندارانِ استوار و حمایت و مشارکت مدیرانِ کل آموزش و پرورش در استان‌های مجری، صمیمانه‌ترین مراتب سپاس خویش را تقدیم این جاهدانِ جبهه‌ی تندرستی می‌کنم و از شما فرزندان شاد و شایسته‌که با حضور زنده و ارزنده‌ از سویی و خِردمندی توأم با مهربانی از سوی دیگر توانسته‌اید رفاقت را به نیکی با رقابت بیامیزید و موجبات شکوهمندی این دوره از مسابقات را فراهم آورید، نهایت سپاس و قدردانی را دارم.

امیدوارم با همدلی، همزبانی و همراهی یکایک ایرانیان، شاهد شکوفایی و سربلندی روزافزون سرزمین اسلامی خود باشیم. خداوند مهربان یارتان باد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار