دارالقرآن حضرت فاطمه الزهرا (س) مراغه پیشتاز درتوسعه برنامه های قرآنی

مراغه (پانا)-دارالقرآن دانش آموزی حضرت فاطمه الزهرا (س) مراغه با جذب کثیری از کودکان و نوجوانان قرآن آموز ،پیشتاز در ترویج فرهنگ و توسعه برنامه های قرآنی می باشد.

کد مطلب: ۹۴۳۱۸۳
لینک کوتاه کپی شد
دارالقرآن حضرت فاطمه الزهرا (س) مراغه پیشتاز درتوسعه برنامه های قرآنی

سرپرست آموزش و پرورش مراغه به همراه معاون پرورشی و تربیت بدنی این مجموعه در دارالقرآن دانش آموزی حضرت فاطمه الزهرا مراغه حضور و از روند فعالیت این مجموعه بازدید کرد.

محمود رضایی گفت: این مرکز اززمان تاسیس تاکنون ،مجموعه تاثیر گذاردر پیشبرد و ترویج برنامه های قرآنی برای دانش آموزان و نوجوانان دختر بوده است.

وی افزود: ترویج فرهنگ قرآنی ،غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان ،اولیا و مربیان و همچنین حفظ قرآن و آشنایی با مفاهیم قرآنی در کوتاهترین زمان ممکن ،از اولویت و اهداف این دارالقرآن می باشد.

وی در ادامه با اشاره به استقبال بی نظیر خانواده ها و دانش آموزان از برنامه های این مرکز گفت: از اول تابستان امسال ،بیش از 700دانش آموز ،اولیا و مربی در این مرکز جذب شده اند.

رضایی ادامه داد: جذب شدگان در این مرکز در کلاس های حفظ ،سطوح ده گانه ،تجوید ،ترتیل ،قرائت ،نقاشی ،زبان انگلیسی ،تفسیر و مترجمی قرآن در زبان عربی شرکت می کنند.

وی با بیان اینکه این مرکز جزء دارالقرآن های برتر استان آذربایجان شرقی به شمار می رود ،اظهار کرد: حضور اساتید مجرب برای آموزش قرآن آموزان و مدیریت توانمند ،از علل افزایش استقبال از این مجموعه می باشد.

سرپرست دستگاه تعلیم و تربیت مراغه در ادامه با اشاره به اینکه توسعه برنامه های قرآنی از اولویت های اصلی این مدیریت است ،افزود: در کنار دارالقرآن حضرت فاطمه الزهرا (س) ، دارالقرآن پسران حضرت امام خمینی (ره) آموزش و پرورش نیز توانسته است با جذب قرآن آموزان پسر نقش موثری داشته باشد.

ساختمان اهدایی خیرساز دارالقرآن حضرت فاطمه الزهرا (س) در خیابان قم جنوبی قرار گرفته و علاقمندان می توانند برای ثبت نام همه روزه از ساعت 9صبح الی 14به این مرکز مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار