کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان؛ 4 ایرانی به نیمه نهایی رسیدند

تهران (پانا) - 4 نماینده کشورمان به مرحله نیمه نهایی مسابقات پنج وزن دوم رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان راه یافتند.

کد مطلب: ۹۴۳۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد
کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان؛ 4 ایرانی به نیمه نهایی رسیدند

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات پنج وزن دوم رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان از ظهر امروز (سه شنبه) در شهر صوفیه بلغارستان در حال برگزاری است که تاکنون 4 کشتی گیر کشورمان به مرحله نیمه نهایی راه یافته اند.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 45 کیلوگرم علی عرب در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر استفان شتریوف از مقدونیه را شکست داد وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 6 بر صفر از سد ولادیسلاو نیکاندروف از قرقیزستان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

در وزن 51 کیلوگرم علی قلی زادگان در دور اول مقابل ریاد اصلان اف از آذربایجان با نتیجه 6 بر 2 پیروز شد. وی در دور بعد مقابل جهانگیر آخماجانوف از قزاقستان با نتیجه 10 بر 6 مغلوب شد و باید منتظر حریفش در دیدار فینال باشد تا شانس ادامه کار در گروه بازنده ها را بدست آورد.

در وزن 60 کیلوگرم عرفان الهی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 10 بر 5 جنیک آستاریان از ارمنستان را مغلوب کرد وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی و در یک کشتی نزدیک با نتیجه یک بر یک از سد یوشینسوکه اویاگی از ژاپن گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن 71 کیلوگرم ابوالفضل ولیپور پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 2 بر صفر بارتلومیج ریبزینسکی از لهستان را مغلوب کرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر از سد پیتار میهوف از بلغارستان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

در وزن 92 کیلوگرم سهیل یوسفی در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر داویده کاسو از ایتالیا را از پیش رو برداشت وی در دور بعد مقابل عمر آگتاس از ترکیه با نتیجه 12 بر 2 پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. یوسفی در این مرحله با نتیجه 12 بر 2 مونو داهیا از هند را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار