راه اندازی نخستین راهیان نور دریایی در استان فارس

شیراز (پانا) _ فرمانده سپاه فجر استان فارس از راه اندازی راهیان نور دریایی درطول سال 98 خبر داد و گفت : نخستین اعزام دریایی از مدیران و مسئولان داوطلب انجام خواهد گرفت.

کد مطلب: ۹۴۳۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد
راه اندازی  نخستین راهیان نور دریایی  در استان فارس

سردار هاشم غیاثی سه‌شنبه ٨ مرداد در جلسه شورای هماهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس اضافه کرد: در سال گذشته 47 هزار نفر از دانش‌آموزان، دانشجویان ومحلات به مناطق جنگی اعزام شدند.

غیاثی با تاکید بر اینکه امروز ما از اقتدار امنیتی برخورداریم، ادامه داد: دهها کشوری که امروزه ادعا دارند که از امنیت برخوردارند، از امنیت ما برخوردار نیستند ولی کشور ایران با وجود دشمن های متعدد از اقتدار امنیتی برخوردار است.

فرمانده سپاه فجر فارس ایران را سرشار از ظرفیت‌های حقیقی و حقوقی دانست و وجود شهدا و رزمندگان را هویت ایران اسلامی پنداشت.

سردار غیاثی بر ارتباط هدفمند با خانواده شهدا در بنیاد شهید تاکید کرد و افزود: بسیاری از مدیران و استاندار فارس ماهانه از خانواده شهدا سرکشی و بازدید می‌کنند.

فرمانده سپاه فجر فارس همچنین تاکید کرد: جلسات منظم با دستور کارهای مشخص و اولویت‌دار تشکیل شود تا با تعداد کمتری از دستور کارها روبه‌رو شویم .

خبرنگار : مهدیه پژاوند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار