پروژه مهر / مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

بانوان فرهنگی سرپرست خانوار مرکز ثقل تربیت خانواده هستند

کرمانشاه (پانا) - مجید یزدان‌پناه مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: بانوان فرهنگی سرپرست خانوار مرکز ثقل تربیت خانواده هستند.

کد مطلب: ۹۴۳۱۳۲
لینک کوتاه کپی شد
بانوان فرهنگی سرپرست خانوار مرکز ثقل تربیت خانواده هستند

مدیر کل آموزش و پرورش استان درکلاس‌های آموزش ضمن خدمت ویژه بانوان فرهنگی سرپرست خانوار افزود: همکاران بانوی سرپرست خانوار، با جانفشانی، صبر و مقاومت خود رسالت اصلی تعلیم و تربیت فرزندان و دانش‌آموزان را بر دوش می‌کشند.

وی تصریح کرد: این قبیل همکاران رسالت تعلیم و تربیت را حتی در منزل ادامه داده و باید از فرصت‌های پیش آمده نسبت به تربیت و آموزش فرزندان خود استفاده کنند.

در ادامه فرشته عبدی مشاور مدیر کل در امور بانوان گفت: این دوره با مشارکت استانداری جهت توانمند‌سازی و دانش‌افزایی بانوان فرهنگی سرپرست خانوار در پژوهش‌سرای آموزش و پرورش در تاریخ های 5 و 6 مرداد ماه جاری برگزار شد.

عبدی در ادامه افزود: زنان نقش مهمی در هدایت و بقای خانواده دارند، به ویژه در خانواده‌هایی که به هر علتی آنان سرپرست خانواده هستند، این گروه از زنان با مسائل و مشکلاتی در زندگی روبرو هستند که ممکن است آسیب‌های جبران ناپذیری بر آن‌ها و جامعه وارد شود.

این دوره در قالب هر روز 5 کارگاه آموزشی با حضور مدرسین مجرب و سرفصل‌های مشخص و محتوای به‌روز از جمله تقویت‌ باورهای دینی جهت سلامت روان و پیشگیری از آسیب‌ها، بهبود مناسبات رفتاری زنان سرپرست خانوار در خانواده و اجتماع، راه‌های بهبود کیفیت زندگی و تاب‌آوری و توجه به ارزش‌های نشاط و شادابی در زندگی فردی و اجتماعی در نظر گرفته‌ شده‌بود برگزار گردید.

کارشناس مسؤول امور بانوان اداره کل یادآوری کرد: کارشناسان استانداری از کارگاه‌های تخصصی این دوره بازدید کردند و این همکاری را در امر آموزش مهم دانستند.

وی در ادامه افزود: با نظرسنجی که در پایان دوره بعمل آمد رضایت اکثریت مخاطبین حاصل شده بود و خواهان برگزاری مجدد این کارگاه‌ها شدند.

در پایان عبدی از همکاری و مشارکت مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده در استانداری و کارشناسان آنان قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار