بیشترین راه‌یافتگان به سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش‌آموزان سراسر کشور از استان اصفهان می باشد

اصفهان (پانا) - با اعلام اسامی راه‌یافتگان به سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش‌آموزان سراسر کشور، از تعداد 175 نفر دانش آموز دختر و پسر استان اصفهان به مرحله کشور این دوره از مسابقات دعوت بعمل آمده است.

کد مطلب: ۹۴۳۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد
بیشترین راه‌یافتگان به سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش‌آموزان سراسر کشور از استان اصفهان می باشد

مرتضی شکری رئیس اداره فرهنگی وهنری ، اردوها و فضاهای پرورشی با اعلام این خبر افزود: تعداد 86 نفر از دانش آموزان دعوت شده پسر و تعداد 82 دانش آموز دختر که به همراه 5 نفر از همکاران مرد و دو نفر از مربیان خواهر جزءدعوت شدگان می باشند.
رئیس اداره فرهنگی وهنری ، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: دانش آموزان استان در بخش پسران با 54 رشته گروهی و انفرادی و در بخش دختران در 69 رشته از تاریخ 22 لغایت 30 مردادماه در اردوگاه شهید باهنر تهران با سایر دانش آموزان کشور به رقابت خواهند پرداخت.
وی با تشکر از همراهی و زحمات کلیه اولیا ، دانش آموزان ، مربیان ، معاونین پرورشی و مدیران مدارس ، کارشناسان ،معاونین پرورشی و تربیت بدنی و روسای ادارات آموزش و پرورش استان اصفهان در برگزارس مسابقات در سطح مدرسه، منطقه و استان گفت: دانش آموزان منتخب از نواحی ششگانه شهر اصفهان و مناطق و شهرستانهای کاشان، نجف آباد، خمینی شهر، خوانسار، جرقویه سفلی، فولادشهر، زرین شهر، دهاقان، شهرضا،فریدونشهر، پیربکران، مبارکه، نایین، برخوارد و آران وبیدگل می باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار