ثبت بیش از 6 میلیون تخلف عدم رعایت فاصله طولی

اردبیل (پانا) - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل از ثبت 6 میلیون و 261 هزار تخلف عدم رعایت فاصله طولی طی چهارماه نخست سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۳۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد
ثبت بیش از 6 میلیون تخلف عدم رعایت فاصله طولی

علی صبحی در جریان بازدید از محور پارس آباد - مشگین شهر گفت: بیشترین تخلف عدم رعایت فاصله طولی در محور رفت و برگشت اردبیل - آستارا با 780 هزار تخلف ثبت شده است.
او افزود: 2 میلیون و 454 هزار مورد تخلف سرعت غیرمجاز و 631 هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان توسط 64 سامانه تردد شمار به ثبت رسیده است.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بیشترین تخلف سبقت غیرمجاز را مربوط به محورهای اردبیل - آستارا و اردبیل - مشگین شهر دانست و افزود:در چهارماه نخست امسال به ترتیب بیشترین تخلفات سرعت غیرمجاز با 144 هزار مورد تخلف در محور مشگین شهر- اردبیل و 123 هزار مورد در مسیر بران- سه راهی سربند در محور پارس آباد به ثبت رسیده است.
صبحی گفت: در وضعیتی که میانگین سرعت ثبت شده در محورهای مواصلاتی استان اردبیل 70 کیلومتر بر ساعت است، میانگین تخلف سرعت غیرمجاز ثبت شده در دو محور یاد شده 84 کیلومتر بر ساعت به ثبت رسیده است.
او با اشاره اینکه تخلفات رانندگی توسط 27 سامانه هوشمند ثبت تخلف احصا می‌شود گفت: درچهارماه نخست امسال 13 هزار و 172 مورد محاسبه شده و از این تعداد 9 هزارو 902 مورد به پلیس راه جهت اعمال قانون ارسال شده است.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تعداد تخلفات اضافه تناژ شناسایی شده توسط سامانه توزین حین حرکت (WIM) در مدت یاد شده را 6 هزار و 298 تخلف بیان کرد و گفت: از این میزان 240 تخلف جهت اعمال قانون به پلیس راه کشور ارسال شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار