امضا تفاهم نامه شهرداری اردبیل و ارتش برای نامگذاری یکی از میادین

اردبیل (پانا) - طی تفاهم نامه بین شهرداری اردبیل و بنیاد حفظ آثارونشر ارزشهای دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران مقرر گردید یکی از میادین شهر اردبیل به نام میدان شهدای ارتش نامگذاری شود.

کد مطلب: ۹۴۳۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد
امضا تفاهم نامه شهرداری اردبیل و ارتش برای نامگذاری یکی از میادین

امیرسرتیپ محمدرضا فولادی،رئیس بنیاد حفظ آثارونشر ارزشهای دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران 48هزار شهید گلگون کفن تقدیم انقلاب کرده است که از این تعداد هزارو246 شهید از خطه اردبیل هستند.

او افزود: به منظور بزرگداشت نام، یاد و خاطره این شهدای گرانقدر شهرداری اردبیل مساعدت کردند یکی از میادین بزرگ شهر بنام این شهدا نامگذاری شود تا در آینده جوانان این مرزو بوم همواره با نگاه کردن به المان های داخل میدان بدانند که این امنیت ، آسایش و آرامش رایگان بدست نیامده و در راه آن مجاهدت ها وایثارگری های فراوانی صرف شده است.

حمیدلطف اللهیان، شهردار اردبیل نیز گفت: در اقصی نقاط شهر میادین وخبایان هایی بنام شهدای ارتش و سپاه نامگذاری شده اما امروز طی دیدار و جلسه ای که با عزیزان از اداره حفظ آثار ارتش جمهوری اسلامی داشتیم قرار بر این شد یکی از میادین را یه نام شهدای معزز ارتش جمهوری اسلامی نامگذاری کنیم و به این ترتیب در راستای توسعه شهری رسالت و وظیفه فرهنگی را به نحو احسن انجام داده باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار