دانش آموزان دختر استان البرز قهرمان المپیاد کشوری آماده (طرح ملی دادرس) شدند

کرج (پانا) - دانش آموزان دختر استان البرز درهفتمین دوره المپیاد کشوری آماده (طرح ملی دادرس) موفق به کسب رتبه اول تیمی کشورشدند.

کد مطلب: ۹۴۲۹۶۸
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان دختر استان البرز  قهرمان المپیاد کشوری  آماده (طرح ملی دادرس) شدند

دانش آموزان مدرسه دخترانه شهید احمدی روشن ناحیه دو کرج و شهرستان فردیس که به نمایندگی از استان البرز هفتمین مرحله المپیاد آماده (طرح ملی دادرس ) شرکت کرده بودند موفق به کسب رتبه اول تیمی کشور در این دوره از مسابقات گردیدند.

دادرسان دختر استان در بخش تیمی موفق به کسب مقام نخست در رشته آتل بندی و شکستگی، مقام نخست در رشته حمل مصدوم، مقام دوم در آزمون کتبی و مقام سوم پناه گیری و خروج ایمن شدند.

طی چند روز اخیر و در گروه پسران نیز دانش آموزان مدرسه شهید کاشانی پور استان مقام قهرمانی را به دست آورده بودند که با کسب این نتایج، دختران و پسران البرزی برای دومین سال متوالی موفق به تکرار عنوان قهرمانی در میان استان های سراسر کشور شدند.

کسب ۱۱۲ مدال انفرادی طلا، نقره و برنز نیز حاصل تلاش انفرادی دانش آموزان پسر و دختر استان در این دوره از مسابقات بود.

لازم به ذکر است طرح ملی دادرس با همکاری وزارت آموزش و پرورش و جمعیت هلال احمر از سال ۱۳۹۱ با هدف افزایش سطح ایمنی، کاهش خطر پذیری و پیامدهای ناشی از وقوع حوادث در مدارس کشور با تربیت تیم های دانش آموزی آماده، ترویج ظرفیت خود امدادی و سازماندهی تیم های اولیه مدیریت بحران، توسط دانش آموزان آموزش دیده به اجرا در آمده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار