معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با پانا خبر داد

50درصد از شهرستان‌های کشور دارای خانه جوان می‌شوند

تهران (پانا) - معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه 75 خانه جوان در کشور فعال است از ساخت 200 خانه جوان در کشور تا یکسال آینده خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۲۹۴۹
لینک کوتاه کپی شد
50درصد  از شهرستان‌های کشور دارای خانه جوان می‌شوند

محمدمهدی تندگویان در گفت‌وگو با پانا درباره فعالیت خانه‌های جوان اظهار کرد: اکنون تعداد خانه‌های فعال جوان در کشور حدود 75 خانه است. راه‌اندازی خانه‌های جوان در شهرستان‌های پرجمعیت در دستور کار است. اکنون در کل کشور 200 خانه جوان در حال ساخت است که فکر می‌کنم تا یکسال آینده به نتیجه می‌رسد و می‌توان گفت نیمی از شهرستان‌ها نیز دارای خانه جوان می‌شوند.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه خانه‌های جوان دارای یک ساختار و دستورالعمل اداره دارد، گفت: محل حضور تشکل‌های جوانان اجرای برنامه‌های حوزه جوان، برگزاری دوره‌های آموزشی، برگزاری انتخابات استانی، برگزاری نمایشگاه‌ها و جشنواره‌ها در این خانه‌ها انجام می‌شود و بخشی از فعالیت این خانه‌ها به کتابخانه یا فعالیت‌هایی از قبیل فوتبال دستی و برنامه‌های این چنینی اختصاص دارد.

وی درباره برنامه‌های اوقات فراغت در خانه‌های جوان اظهار کرد: بابت این مساله 30 هزار برنامه در سال اجرا می‌شود و خانه‌های جوان در ایام تابستان به طور کامل در اختیار موضوعات مربوط به اوقات فراغت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار