ظرفیت خیران در تامین مسکن برای نیازمندان استفاده شود

یزد (پانا) - استاندار یزد با بیان اینکه فعالیت شورای مسکن در یزد از سر گرفته شد گفت: ظرفیت خیران در تامین مسکن برای نیازمندان استفاده شود.

کد مطلب: ۹۴۲۹۴۱
لینک کوتاه کپی شد
ظرفیت خیران در تامین مسکن برای نیازمندان استفاده شود

"محمدعلی طالبی" در نشست خیرین مسکن ساز استان یزد که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار شد، اظهار داشت: این انجمن ظرفیت بسیار خوبی است که بخشی از بار تامین مسکن به ویژه در شرایط فعلی را انجام دهد.
وی با اشاره به درخواست‌های مردمی برای تامین مسکن ارزان قیمت گفت: حضور مسئولان دستگاه‌های اصلی در حوزه مسکن هم در هیئت امنا و هم در هیئت مدیره این ظرفیت را به وجود می‌آورد که ما همه توانمان را برای تهیه مسکن نیازمندان به کار گیریم و از این انجمن حمایت کنیم.
استاندار یزد با تاکید بر اینکه همه اینها نیازمند این است که ما یک برنامه منسجمی داشته باشیم تصریح کرد: لازم است ما چشم‌انداز دقیقی در ارتباط با کارهایی که می‌خواهیم انجام دهیم داشته باشیم و بدانیم دستگاه‌ها و نهادهای مختلف چه اقداماتی باید انجام دهند.
وی تصریح کرد: این برنامه مدون به حمایت بیشتر از این مجمع کمک زیادی می‌کند چرا که ما الان در ارتباط با کلیت موضوع مسکن برنامه‌ریزی‌های زیادی را انجام می‌دهیم.
"طالبی" ادامه داد: با توجه به اهمیت بحث مسکن در استان یزد، شورای مسکن که مدتی غیر فعال بود را فعال کردیم و خوشبختانه مصوبات خوبی هم در این شورا انجام گرفت.
استاندار یزد ادامه داد: برنامه‌ریزی‌هایی در استان در حال انجام است و در کنار آن نگاهی که باید به بحث تامین مسکن نیازمندان شود، لزوما مستلزم این است که با برنامه خوبی از طرف مجمع همراه باشد.
وی افزود: جذب ظرفیت خیران در حوزه مسکن یکی دیگر از مسائلی است که باید توسط این انجمن مورد اهتمام و توجه باشد تا بتوان با توان بیشتری نسبت به ساخت مسکن خیری اقدام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار