فرماندار قرچک:نرخ مشارکت زنان در انتخابات نشانه علاقه آنان به حضور در صحنه های مختلف جامعه است

فشافویه(پانا)-فرماندار شهرستان قرچک گفت: مشارکت زنان در انتخابات ادوار گذشته نشانه علاقه مندی آنان به حضور در صحنه های مختلف جامعه و پیگیری برای تحقق مطالباتشان است.

کد مطلب: ۹۴۲۹۳۸
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار قرچک:نرخ مشارکت زنان در انتخابات نشانه علاقه آنان به حضور در صحنه های مختلف جامعه است

بهمن خطیبی در جمع زنان فعال اجتماعی و فرهنگی شهرستان ملاردافزود: مشارکت پرشور بانوان در انتخابات امسال نیز صحنه دیگری از حضور مؤثر این قشر در صحنه های مختلفی سیاسی اجتماعی را رقم می زند.

او در ادامه با اشاره به اینکه ورود بانوان در عرصه‌های مختلفی مدیریتی در دولت تدبیر و امید نویدبخش آینده ای پرنشاط برای زنان است، بیان کرد: بانوان اگر به دنبال پیگیری مطالباتشان و بهتر شدن شرایط خود هستند در عرصه‌های مختلف از جمله انتخابات باید حضور پررنگ داشته باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک اظهار داشتد: علاوه بر اشتغال بانوان اکنون شاهد این هستیم که این قشر درعرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی حضوری مثمربه ثمر دارند و هر جایی که بانوان چه در بخش خصوصی و چه دولتی حضور داشته اند، کارنامه قابل قبولی بجا گذاشتند.

خطیبی عنوان کرد: حضور بانوان فعال و صاحب‌نظر برای حل مشکلات در شهرستان ضروری است و مشارکت آنان در اجرای برنامه‌ها در قالب فعالیت در سازمان‌های مردم نهاد نیاز جامعه است.

/خبرنگار:سما شاهوار/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار