فرمانداراسلامشهر: اگر مدیریت در نظام اسلامی را قبول نداریم و یا نمیتوانیم کار کنیم جای خود را به دیگران بدهیم

اسلامشهر(پانا)-فرماندار اسلامشهر در جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری اسلامشهر گفت : درب اداره ناکارآمدبسته باشد بهتر است،زیرا مردم مارا رصد کرده و نتیجه کار ما باید در سفره مردم بنشیند و مردم ملاک عمل ما هستند.

کد مطلب: ۹۴۲۸۵۹
لینک کوتاه کپی شد
فرمانداراسلامشهر: اگر مدیریت در نظام اسلامی را قبول نداریم و یا نمیتوانیم کار کنیم جای خود را به دیگران بدهیم

مسعود مرسلپورفرماندار اسلامشهر در جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری،بهسازی،نوسازی و توانمند سازی بافتهای فرسوده و ناکارآمد شهرستان اسلامشهر اظهار داشت:یکی از مشکلات در سطح کلان ملی ناکارآمدی است و به آنچه میبایست متعهد باشیم،نیستیم و اگر در خیلی حوزه‌ها به راحتی عبور کنیم،در بخش بافت فرسوده باید بدانیم بحث اداری نیست،بحث ملی است که رییس جمهور، استانداران و برنام ریزان کشور حساس هستند ولی کار به ما که میرسد عادی میشود.

او درادامه افزود: دربرخی نقاط اسلامشهر حاضر نیستیم خانواده خودما لحظه ای زندگی کند و در این محلات مولفه های زندگی شخصی،آرامش روحی وروانی وجود ندارد و جمعی به ناچار زندگی میکنندو دولت پس از انقلاب اسلامی با جدیت در این زمینه وارد شد و اکنون میدانیم کارگزاران در شهرستان عمل نمیکنند و مردم ما مشکلات را به جان میخرند، ولی چه کنند ما مسئول آنها شدیم.

مرسلپور اذعان داشت:شهرداری تهران در زمانی به عنوان حریم چه ظلمی به مردم دربافتهای فرسوده کرد و واقعا خود آنها حاضرند یک ساعت در این وضعیت زندگی کنندو در نگاهی دیگر اگر ما نوسازی و بهسازیها راخوب عمل میکردیم آیا زلزله و سایر سوانح این همه خسارت به جا میگذاشت.

نماینده عالی دولت در شهرستان اسلامشهر تاکید کرد:در اسلامشهرمردمان خوب،تولید و صنعت خوب و پتانسیل‌های مثبت داریم ولی در تراکم جمعیت بی نظیر و از مدیران ناکارآمد در بیست و پنج کیلومتری پایتخت هم برخورداریم که خوب حرف میزنند که در آینده تعدادی از این مدیران باید جای خود را به دیگران بدهند.

فرماندار اسلامشهر تصریح کرد:در مقابله با دوعامل اگر ما جلو نرویم آنها جلو خواهند آمد و این مواردناهنجاریهای اجتماعی و مسائل عمرانی هستندو یک روز هم کم کار کردن در این دو موضوع قابل جبران نیست.

مرسلپور گفت:ما در مبارزه عملی با دشمن قرار داریم و سعی نکنیم با جلسات تشریفاتی وقت خود را تلف کنیم و اگر مدیریت در نظام اسلامی را قبول نداریم و یا نمیتوانیم کار کنیم جای خود را به دیگران بدهیم و درب اداره ناکارآمدبسته باشد بهتر است،زیرا مردم مارا رصد کرده و نتیجه کار ما باید در سفره مردم بنشیند و مردم ملاک عمل ما هستند.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار