وکیل دادگستری:دستگاه قضا مقتدرانه با عاملان حادثه اتوبوس دانشگاه علوم و تحقیقات برخورد کند

بعد از حادثه فقط اتوبوس‌ها را رنگ کردند

تهران (پانا) - به‌گفته وکیل پرونده حادثه واژگونی اتوبوس دانشگاه علوم تحقیقات رئیس دانشگاه آزاد برای خودش یک مصونیت قضایی قائل است و پاسخی نمی‌دهد. هنوز شیب جاده به همان خطرناکی است و به گواه دانشجویان تنها اتوبوس‌ها رنگ شده است.

کد مطلب: ۹۴۲۸۵۶
لینک کوتاه کپی شد
وکیل دادگستری:دستگاه قضا مقتدرانه با عاملان حادثه اتوبوس دانشگاه علوم و تحقیقات برخورد کند

به‌گزارش ایلنا، حسام نواب‌صفوی درباره ادامه جلسات رسیدگی به دادگاه واژگونی اتوبوس دانشگاه علوم تحقیقات گفت: جلسه رسیدگی به پرونده واژگونی اتوبوس دانشگاه علوم تحقیقات روز سه‌شنبه ۸ مرداد ساعت ۱۰ در شعبه ۱۰۵۸ دادگاه کیفری ۲ برگزار خواهد شد.

او تاکید کرد: واژگونی اتوبوس دانشجویان علوم تحقیقات و حادثه‌ای که رخ داد بسیار سهمیگن است، در این حادثه تعدادی از دانشجویان جان خود را از دست دادند و تعدادی دیگر صدمات غیرقابل درمانی پیدا کردند.

این وکیل دادگستری درخصوص جلسه پیشین این پرونده گفت: جلسه گذشته به پیگیری پرونده متوفیان این حادثه سپری شد که در جلسه روز آینده هم ادامه خواهد داشت.

او خاطرنشان کرد: متهمان این پرونده شرکت پیمان‌کاری، رئیس دانشگاه علوم تحقیقات و دانشگاه آزاد به‌عنوان یک نهاد مستقل حقوقی هستند.

نواب صفوی یادآور شد: پس از جلسه گذشته رئیس دانشگاه آزاد در صحن مجلس حضور پیدا کرد و مواردی را بیان کرد که گویا واقعیت ندارد. دانشجویان برای من فیلم فرستادند که اتفاقات خاصی در خصوص وضعیت ایمنی این جاده رخ نداده است و فقط یک گاردیل سبک زده است.

او ادامه داد: دستگاه قضا باید با اقتدار با عاملان این حادثه وحشتناک برخورد کند، قصد ما این نیست تنبیه صورت گیرد بلکه می‌خواهیم از وقوع دوباره چنین حوادثی جلوگیری شود و درس عبرتی باشد برای کسانی که پول از مردم می‌گیرند اما آن‌طور که باید امکانات در اختیار مردم قرار نمی‌دهند که باید جواب‌گو باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار