مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد:

اجرای مانور آغاز سال‌تحصیلی در روز 2 شهریور

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: با آغاز فرآیند ثبت نام مدارس برای سالتحصیلی آینده، سازماندهی گروههای نظارت و بازرسی جهت بازدید از فرآیند ثبت نام مدارس با تشکیل 65 اکیپ بازرسی در دستور کار قرار گرفت.

کد مطلب: ۹۴۲۸۲۵
لینک کوتاه کپی شد
اجرای مانور آغاز سال‌تحصیلی در روز 2 شهریور

مدیرکل آموزش و پرورش استان با همراهی رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان و اصحاب رسانه صبح امروز از فرآیند ثبت نام در مدارس شهرستان ارومیه بازدید کرد.

ابراهیم محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان در این بازدید ضمن تقدیر از عوامل اجرایی مدارس تاکید کرد: دریافت هرگونه هزینه اضافی و غیرمصوب در فرآیند ثبت نام دانش آموزان ممنوع است و تنها هزینه کتاب و بیمه دریافت خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری کلاسهای فوق برنامه و توزیع مجلات رشد و پیوند امری اختیاری است و نباید هزینه آنها به اولیا دانش آموزان تحمیل شود.

وی افزود: مدارس باید اولویت خود را کیفیت آموزشی و توجه به امور تربیتی دانش آموزان قرار دهند

وی با بیان اینکه مانور آغاز سالتحصیلی برای دومین سال متوالی روز 2 شهریور در استان آذربایجان غربی اجرا می شود؛ افزود: در قالب این طرح آمادگی مدارس استان برای آغاز سالتحصیلی از نظر سازماندهی بهینه نیروی انسانی، تعمیر، تجهیز و آماده سازی مدارس و آموزش و توانمندی سازی نیروی انسانی بررسی خواهد شد.

محمدی گفت: سال تحصیلی گذشته بیش از 593هزار دانش اموزان در مدارس استان ثبت نام کردند و پیش بینی می شود تعداد دانش آموزان استان در سالتحصیلی آینده از مرز 600 هزار نفر عبور کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در خصوص حق و حقوق اولیا و دانش آموزان گفت: سازماندهی گروههای نظارت و بازرسی جهت بازدید از فرآیند ثبت نام در مدارس با تشکیل 65 اکیپ بازرسی در دستور کار قرار گرفته است.

گفتنی است محمدی امروز از هنرستان پژوهش، دبیرستان معنوی و هنرستان کوثر ارومیه بازدید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار