مدیر کل بنیادشهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران: ایثارگران بزرگترین سرمایه ملت ایران و انقلاب اسلامی هستند

ملارد(پانا)-مدیر کل بنیادشهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران بیان کرد: ایثارگران بزرگترین سرمایه ملت ایران و انقلاب اسلامی بوده و باید دیدار با خانواده‌های ارزشمند شهدا به عنوان یک وظیفه فرهنگ‌سازی شود.

کد مطلب: ۹۴۲۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل بنیادشهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران: ایثارگران بزرگترین سرمایه ملت ایران و انقلاب اسلامی هستند

عبدالله مرتضوی در سفر یک روزه به شهرستان ملارد و در دیدار با خانواده شهید حسین کاظمی و جانباز محمود شفیعی اظهار داشت: ارزش نهادن به خانواده شهدا و ایثارگران لازمه پاسداری و گرامیداشت خون شهدا و زنده‌داشتن یاد آنها است.

او در ادامه بیان کرد: ایثارگران بزرگترین سرمایه‌ ملت ایران و انقلاب اسلامی بوده و باید دیدار با خانواده‌های ارزشمند شهدا به عنوان یک وظیفه فرهنگ‌سازی شود.

مرتضوی افزود: عده‌ای با از دست دادن جان و مال خود در راه دفاع از مرز‌های ایران و حفظ نظام اسلامی و انقلاب دلاورمردی‌های زیادی آفریدند و امروز باید پاسدار خون شهیدانی باشیم که شهادت آنها، امنیت کشور را رقم زد.

مدیرکل بنیاد شهیدو امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران تاکید کرد: چگونگی به تحقق رساندن اهداف نظام اسلامی باید سوال همیشگی ملت ایران باشد زیرا بی نتیجه ماندن تلاش‌های دشمن به شیوه‌های مختلف به منظور ضربه زدن به نظام اسلامی به برکت خون شهدا است.

/خبرنگار:سیده زهراصمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار