محمدصیدلو:شهرستانهای استان تهران در سال نیازمند ساخت 80 مدرسه دوازده کلاسه است تا بتواند تراکم دانش آموزی خود را مدیریت نماید

تهران(پانا)-جشنواره خیرین مدرسه ساز شهریارشهریار با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی و مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۲۷۷۵
لینک کوتاه کپی شد
محمدصیدلو:شهرستانهای استان تهران در سال نیازمند ساخت 80 مدرسه  دوازده کلاسه است تا بتواند تراکم دانش آموزی خود را مدیریت نماید

در این جلسه،محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با اشاره به حرکت بزرگ خیرین مدرسه ساز در سطح کشور اظهار داشت : اگر خیرین محترم و نیک اندیش مدرسه ساز نبودند بیش از 30 درصد مدارس کشور وجود نداشت و مشخص نبود که آموزش و پرورش چگونه می توانست این خلا بزرگ را مدیریت نماید.

او در ادامه با تاکید بر اینکه در جمع خیرین به جای حرف زدن باید گوش دهیم و عمل کردن را از شما بیاموزیم، افزود: امیدواریم امثال بنده از بزرگانی چون مرحوم دکتر حافظی یاد بگیریم که چگونه می توان عمر خود را در راه خیر و برکت رساندن به مردم صرف نمود.

صیدلو با اشاره به اینکه شهرستانهای استان تهران در سال نیازمند ساخت 80 مدرسه 12 کلاسه می باشد تا بتواند تراکم دانش آموزی خود را مدیریت نماید، تصریح کرد: متاسفانه شهرستانهای استان تهران از محرومیت‌های بسیار بالایی برخوردار است که در سایه بزرگ شهر تهران و پایتخت از نگاهها مخفی مانده است .

این مقام مسئول با دعوت از خیرین مدرسه ساز جهت ساخت فضاهای آموزشی در این استان تاکید کرد: ساخت یک مدرسه در شهرستان‌های استان تهران به دلیل تراکم و جمعیت بالای دانش آموزی برابر با ساخت دو مدرسه در استانهای دیگر می باشد چرا که تراکم دانش آموز در این استان بالغ بر 32 نفر می باشد و از میانگین تراکم کشوری بسیار بالاتر است .

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران مشکلات اقتصادی در شهرستانهای استان تهران را یکی دیگر از چالشهای اصلی اولیای دانش آموزان دانست و خاطر نشان کرد : حتی اگرفضای آموزشی مناسب و نیروی انسانی با تجربه نیز در این استان جهت دانش آموزان فراهم گردد خیرین مدرسه یار باید در حوزه‌های اقتصادی نیز به کمک خانواده‌های بی بضاعت و کم توان در این استان بشتابند تا فرزندان این سرزمین دغدغه کار و معیشت نداشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار