شورای دانش‌آموزی محل تمرین یک ارتباط منطقی بین دانش‌آموزان ومسئولان است

یزد(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش در جمع دانش‌آموزان برتر عضو شوراهای دانش‌آموزی با اشاره به لزوم ارتباط منطقی مسئولان وبرنامه ریزان با دانش‌آموزان گفت: شورای دانش‌آموزی محل تمرین یک ارتباط منطقی بین دانش آموزان به عنوان بهره بردارو برنامه ریزان است .

کد مطلب: ۹۴۲۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد
شورای دانش‌آموزی محل تمرین یک ارتباط منطقی بین دانش‌آموزان ومسئولان است

"علی سرداری اردکانی" از شورا به عنوان یکی از ارکان مهم مدرسه یاد کرد که دانش آموزان در آن به عنوان بهره بردار حضور دارند، ارائه طریق می کنند، درتصمیات مشارکت دارند و از نتایج آن منتفع می شوند.

"سرداری اردکانی" لزوم بررسی انطباق بین خواسته و نیازها را در شورای مدرسه ضروری دانست و افزود: فراهم آوردن زمینه بهره مندی از ظرفیت های موجود به عهده شورای دانش‌آموزی مدرسه است.

وی با یادآوری این نکته که برای رسیدن به جامعه سالم باید مهارتهای اجتماعی را به صورت عملی درمدرسه تمرین کنیم ازدانش آموزان خواست با فعال کردن کارگروهها و انجام کار تیمی مهارت های اجتماعی خویش را تقویت کنند.

ایشان مدرسه را کارگاه تربیت اجتماعی خواند و گفت : شورای دانش‌آموزی و سایر تشکل های مدرسه محل تمرین عملی آموخته هایی همچون تعامل کردن، مشارکت جوئی، تحمل نظرات دیگران و استفاده از نظر مخالف است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مطالبه گری منطقی را از دیگر دستاوردهای شورای دانش آموزی برشمرد و افزود: هر جائی که احساس کردیم مشکلی وجود دارد مطالبه گری منطقی همراه با ارائه راهکار و مشارکت در رفع آن را دردستورکار قرار دهیم.

این مسئول درپایان با تاکید براهمیت نقش الگوئی اعضای شورای دانش‌آموزی به شوراهای برتر توصیه کرد علاوه بر تلاش برای کسب فضائل فردی برای ارتقای توانمندی های گروهی و تیمی نیز از هیچ کوششی دریغ نورزند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار