خراسان رضوی و قزوین قهرمان سی و ششمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور

اردبیل (پانا) - سی و ششمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور در رشته‌های فوتسال و والیبال به میزبانی اردبیل و با قهرمانی خراسان رضوی و قزوین به کار خود خاتمه داد.

کد مطلب: ۹۴۲۷۳۰
لینک کوتاه کپی شد
خراسان رضوی و قزوین قهرمان سی و ششمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور

در این دوره مسابقات که از دوم مرداد ماه و در سالن‌های مختلف استان اردبیل آغاز شده بود در رشته والیبال 31 تیم از استان‌های کشور رقابت نزدیک و فشرده‌ای را انجام دادند تا در نهایت در مقطع دوم پسران و در رشته والیبال بعد از برگزاری 123 بازی تیم قزوین دو بر صفر یزد را در فینال شکست داد تا کاپ قهرمانی را بالای سر ببرد.

در این دوره از مسابقات گیلان نیز با نتیجه دو بر صفر دیگر همسایه شمالی خود گلستان را برده و در جایگاه سوم قرار گرفت.

مسابقات والیبال که در سالن 6 هزار نفری رضازاده اردبیل برگزار شد با استقبال خوب خانواده‌ها و دانش‌آموزان روبرو شد تا در نهایت 31 تیم در 8 گروه رقابت خود را انجام داده و بعد از انجام مراحل حذفی در نهایت قزوین اول، یزد دوم و گیلان نیز در سکوی سوم قرار گرفت تا تکلیف تیم قهرمان و دو تیم نائب قهرمان و سوم نیز مشخص شود.

در رشته فوتسال نیز که در سالن امام خمینی (ره) اردبیل برگزار شد، دانش‌آموزان استان‌های سیستان و بلوچستان و خرسان رضوی در دیدار فینال یک بازی همپا و قدری را انجام دادند که در نهایت دو تیم در وقت قانونی به تساوی صفر - صفر رسیدند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود که در ضربات پنالتی نیز دانش‌آموزان خراسان رضوی سه بر دو حریف سیستانی خود را از پیش رو برداشتند.

در دیدار رده‌بندی این دوره از مسابقات نیز که با حضور 32 تیم برگزار شد کردستان یک بر صفر بوشهر را برد تا کاپ قهرمانی را بالای سر ببرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار