تشکیل جلسه شورای هماهنگی معاونت پشتیبانی منطقه 1

تهران (پانا) - جلسه شورای هماهنگی معاونت پشتیبانی منطقه 1، با حضور اکبری، معاون پشتیبانی منطقه و کارشناسان این حوزه در دفتر معاونت پشتیبانی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۲۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل جلسه شورای هماهنگی معاونت پشتیبانی منطقه 1


به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 1 شهر تهران، اکبری، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش منطقه 1، با ارائه گزاشی از عملکرد 18 ماهه، اعلام کرد که راه اندازی بیش از 32 پروژه رفاهی عمرانی، فرهنگی، سلامت و ورزشی در سطح منطقه شامل مکان های قرآنی، تربیتی، فرهنگی، ورزشی و اردوگاهی انجام شده است.

اکبری همچنین از نوسازی و بازسازی 28 مدرسه روستایی و شهری شامل مدارس هجرت، ادب، توحیدکند، سیفان آهار، پورابتهاج، شهید غفاری، گلهای انقلاب، حضرت زینب (س)، آزادگان، فرزانگان، خانسفید، دهخدا، جمهوری اسلامی، فیضیه، مدرس فشم، شهید بهمن پور،22 بهمن، ایثار، پروین اعتصامی بخش، کاشف الغطا، فرهنگ، امام حسین (ع)، کمال الملک و لواسانی دانا و همچنین آسفالت کامل سه مدرسه و ایزوگام 14 مدرسه و نیز گازکشی برای پنج مدرسه بخش رودبار قصران خبر داد.

اکبری در ادامه افزود: در راستای ارائه خدمات برای اجرای پروژه مهر 98 نیز در حال حاضر چهل پروژه در دست اقدام است که تمام این فعالیت ها نشانگر توکل، برنامه ریزی، همدلی و همکاری بین منطقه و مدارس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار