فرماندار جدید شهرستان تکاب معرفی شد

در مراسمی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی به عنوان فرماندار جدید تکاب معرفی و مشغول به کار شد و از خدمات و زحمات علی مکرمی، فرماندار پیشین این شهرستان، قدردانی شد.

کد مطلب: ۹۴۲۶۸۷
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار جدید شهرستان تکاب معرفی شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در آیین تودیع و معارفه فرماندار تکاب با اشاره به شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری گفت: همه مسوولان و مدیران در تمام سطوح باید توان و انرژی خود را برای تحقق رونق تولید در کشور به کار گیرند.

علی مصطفوی با بیان اینکه علیرغم تحریم های ظالمانه دشمنان فعالیت های اقتصادی در کشور همچنان رشد قابل ملاحظه ای دارد،افزود: بر اساس آمارهایی که اعلام شده امسال میزان تجمعات و اعتراض های صنفی و کارگری در کشور نسبت به سال گذشته کاهش یافته و این امر بیانگر بی اثر بودن تحریم های اقتصادی دشمنان است.

وی بیان کرد: ملت ایران در چهل سال گذشته از سوی دشمنان در تحریم بوده اند اما امسال این تحریم های ظالمانه به اوج خود رسیده و در سراشیبی قرارگرفته و وضعیت مطلوب اقتصادی کشور در این شرایط نشانه شکست تحریم های ظالمانه دشمنان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به ذخیره کالاهای اساسی در کشور و نبود هیچ مشکلی در این زمینه اظهار داشت: استکبار جهانی سال گذشته تلاش می کرد جشن های چهل سالگی انقلاب برگزار نشود اما با حضور قدرتمند مردم در صحنه نه تنها ملت ایران چهلمین سال انقلاب را جشن گرفتند بلکه امروز ایران اسلامی در دهه پنجم خود شاهد رشد و بالندگی و شکوفایی است.
مصطفوی ادامه داد: با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باید رهنمودهای مقام معظم رهبری در این زمینه را نصب العین قرار داده و در دهه پنجم انقلاب زمینه را برای اشتغال و رشد جوانان کشور فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی از وحدت به اقتدار رسیده ادامه داد: اگر امروز در صحنه بین المللی حرفی برای گفتن داریم و در مذاکرات، دشمنان را به زانو درآورده ایم ناشی از اقتدار نظام و حضور همیشگی مردم در صحنه های مختلف انقلاب است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی افزود: ملت ایران با وحدت بی نظیر خود در دوران دفاع مقدس جبهه های جنگ تحمیلی را مدیریت کردند و برای اولین بار در تاریخ ایران نه تنها حتی یک وجب از خاک کشور از دست نرفت بلکه ایستادگی و مقاومت ملت ایران در پشتیبانی از نظام و انقلاب درس عبرتی برای متجاوزان به خاک کشور شد.

مصطفوی با اشاره به درپیش بودن هفته گرامیداشت دولت گفت: مسوولان و مدیران اجرایی در شهرستان ها علاوه بر افتتاح های طرح های مختلف عمرانی از این فرصت استفاده کرده و در میان مردم حضور یابند و دستاوردها و اقدامات نظام و دولت را تشریح کنند و به گفت و گو با مردم بپردازند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به روند توسعه تکاب اضافه کرد: استاندار آذربایجان غربی نگاه و عنایت ویژه ای برای محرومیت زدایی از این شهرستان و همواره نسبت پیشرفت و توسعه تکاب دغدغه دارد.

مصطفوی همچنین با اشاره به تغییر فرماندار تکاب بیان کرد: مسوولان خدمتگزار مردم هستند و هر تغییر باید منشا تحولی در راستای حل مشکلات شهروندان باشد و ضمن قدردانی از زحمات فرماندار پیشین تکاب امیدوارم فرماندار جدید که از نیروهای با تجربه وزارت کشور است در عرصه خدمتگزاری به مردم و حل مشکلات روند موفقیت آمیزی داشته و از ظرفیت های موجود برای توسعه استفاده کند.

فرماندار جدید تکاب نیز در این جلسه گفت: امیدوارم بتوانیم با تلاش های مجموعه مدیران شهرستان در راستای تکریم شهروندان، رضایتمندی مردم و توسعه این شهرستان گام های اساسی برداریم.

محمود زمانی افزود: علاوه بر پیشبرد اهداف توسعه ای شهرستان تکاب در زمینه توجه به حقوق شهروندی با مشارکت مردم و حفظ سرمایه های اجتماعی نیز اقدامات جدی انجام خواهیم داد.

وی اظهار داشت: باید در فضایی خوب و با نشاط اعتماد بین مردم و مسوولان را تقویت کنیم و با تکیه بر حاکمیت قانون و اندیشه سیاسی اسلام در سال منتهی به انتخابات مجلس یازدهم در راستای افزایش مشارکت سیاسی و برگزاری انتخابات سالم و صیانت از آرای مردم حرکت کنیم.

فرماندار تکاب ادامه داد: مجموعه شورای اداری این شهرستان باید در قالب سند توسعه تکاب با یک برنامه عملیاتی زمینه پیشرفت و آبادانی و بهبود زیر ساخت های شهرستان و ایجاد شتغال برای جوانان تلاش کنند.

محمود زمانی، فرماندار جدید تکاب اهل استان زنجان بوده و دارای مدرک دکترای جامعه شناسی است و در کارنامه کاری خود سوابقی همچون شهرداری صایین قلعه، بخشداری در ابهر و معاون مدیرکل امور اجتماعی استان زنجان را دارد و هم اینک دهمین فرماندار تکاب محسوب می شود.
در این جلسه همچنین ناصح محمد خانی به عنوان شهردار جدید تکاب معرفی شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار