آغاز ثبت‌نام آزمون تکمیل ظرفیت پایه هشتم مدارس استعدادهای درخشان از 12 مرداد

تبریز ( پانا ) - ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت پایه هشتم مدارس دوره اول متوسطه استعدادهای درخشان آذربایجان شرقی همزمان با سراسر کشور از 12 تا 17 مرداد ماه 98 به صورت اینترنتی انجام می پذیرد.

کد مطلب: ۹۴۲۶۷۸
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ثبت‌نام آزمون تکمیل ظرفیت پایه هشتم مدارس استعدادهای درخشان از 12 مرداد

عاشور اکرمی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در جلسه آزمون تکمیل ظرفیت پایه هشتم مدارس دوره اول متوسطه استعدادهای درخشان سالتحصیلی 98-99 گفت: « فرآیندهای آزمون با دقت، نظارت ، مراقبت و آرامش؛ به شکل مناسب و بدون خطا صورت گیرد».

معاون آموزش متوسطه استان تاکید کرد: « تدابیری اتخاذ شود که کلیه امور بدون کوچکترین خطا و ایجاد نارضایتی انجام شود».

وی تصریح کرد: « بمنظور جلوگیری از تضییع حقوق دانش آموزان موضوع از طریق ابزارهای در دسترس به نحو مناسب اطلاع رسانی شود».

فرآیند ثبت نام اینترنتی

ناصر ممی پور نیز در این جلسه ادامه داد: « بر اساس سهمیه ابلاغی وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان از طریق این آزمون در پایه هشتم مدارس استعدادهای درخشان استان پذیرش خواهند شد».

رئیس اداره استعدادهای درخشان استان افزود:« تمامی فرآیند ثبت نام اینترنتی می باشد و کارت ورود به آزمون از طریق سامانه قابل دریافت است و مدارس محل تحصیل داوطلبان در این خصوص مسئولیتی نخواهند داشت».

مهلت ثبت نام، زمان توزیع کارت و تاریخ آزمون

مجید شقاقی پور اعلام کرد: « دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون از طریق سامانه به نشانی hoosh8.medu.ir در اختیار داوطلبان قرار می گیرد که مشخصات و ظرفیت خالی پایه هشتم مدارس استعدادهای درخشان سراسر کشور هنگام ثبت نام قابل مشاهده خواهد بود».

وی افزود: « ثبت نام داوطلبان آزمون تکمیل ظرفیت پایه هشتم مدارس دوره اول متوسطه استعدادهای درخشان سال تحصیلی از روز شنبه 12 مرداد ماه تا روز پنجشنبه 17 مردا ماه 98 از طریق سامانه hoosh8.medu.ir انجام می شود و به هیچ عنوان قابل تمدید نخواهد بود».

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی گفت: « آزمون تکمیل ظرفیت پایه هشتم مدارس دوره اول متوسطه استعدادهای درخشان راس ساعت 9 صبح روز جمعه 8 شهریور ماه 98 در سراسر کشور به صورت هم زمان برگزار می شود».

ضوابط و شرایط ثبت نام

به گفته ی وی مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان مدارس دوره اول متوسطه استعدادهای درخشان تا سی شهریورماه 98 خواهد بود.

شقاقی پور درباره مواد آزمون تکمیل ظرفیت بیان کرد: « دروس زبان و ادبیات فارسی، ریاضی، علوم تجربی، پیام‌های آسمانی و استعداد تحلیلی برای این آزمون در نظر گرفته شده است».

این مقام مسئول با اشاره به اینکه شرایط ثبت نام برای شرکت در این آزمون داشتن تابعیت ایرانی و معدل کل ۱۹ به بالا در پایه هفتم است، گفت: « تمامی دانش آموزان پایه هفتم دارای شرایط مذکور امکان شرکت در این آزمون را دارند».

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار