هدف کلاس های کانون لقمان کاشمر ایجادنشاط و شادابی در کنار مهارت و آموزش است

کاشمر (پانا)- مدیر کانون لقمان گفت: ما در کلاس های کانون لقمان فقط به آموزش و یادگیری نمی پردازیم هدف ما ایجادنشاط و شادابی در کنار مهارت و آموزش است تا فراگیران بهتر و ماندنی تر مطالب را یاد بگیرند.

کد مطلب: ۹۴۲۶۷۲
لینک کوتاه کپی شد
هدف کلاس های کانون لقمان کاشمر ایجادنشاط و شادابی در کنار مهارت و آموزش است

علیرضا جمعه زاده در مصاحبه با خبرنگاران پانا گفت: کشف استعداد دانش اموزان از سنین مختلف هدف اصلی کلاس های اوقات فراغت است وی افزود در این کلاس ها علاوه برآموزش کارهای فرهنگی وتربیتی هم انجام می گیرد که موجب شاداب سازی دانش آموزان می شود وما قصد داریم مسابقاتی بین مراکز اوقات فراغت برگزارکنیم تا این نشاط را گسترش دهیم.

مدیر کانون از استقبال زیاد دانش آموزان در این کلاس هاگفت : کلاس هاروز های فرد برای دختران وروز های زوج برای پسران است وتااکنون حدود 400 نفر از دانش آموزان کاشمر در این کلاس ها شرکت کرده اند..

وی افزود: کلاس هایی که تالان تشکیل شده است ژیمناستیک ریاضی انگلیسی فوتبال موسیقی خطاطی خوشنویسی گیتار نمایش سخنوری سوزندوزی از کلاس هایی است که تاالان تشکیل شده است و کلاسها و کارگاه هایی را نیز برای والدین و بزرگتر ها برگزار می کنیم.

جمعه زاده گفت: اساتید این کلاس ها از بهترین نیروهای موجود انتخاب شده و اکثرا لیسانس وفوق لیسانس هستندو ی تاکید کردبایدفعالیت های تابستان برای دانش آموزان هدفمند باشد و بنابراین استفاده از بهترین اساتید لازم است. مدیر کانون در پاسخ به اینکه چه توقعی از مسئولین دارید گفت:مااز مسئولین انتظار زیادی نداریم همین که جلوی سرعت فعالیت های مارانگیرند مااز آنها تشکر می کنیم.

گفتنی است تاکنون چند برنامه ویژه از جمله اردوهای یک روزه اعضا به همراه ولی و استخر و جنگ شادی نیز در کانون لقمان و سالن همایش شهیدشهابیان برگزار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار