در گفت‌وگو با پانا

محمود کلهر: پرسپولیس این فصل بهترین‌ها را دارد و می‌تواند قهرمان آسیا شود

امیدوارم از کالدرون حمایت شود و با دو باخت به حاشیه نرود

تهران (پانا) – لیست پرسپولیس برای حضور در فصل جدید لیگ برتر به گونه‌ای است که پیشکسوت این تیم که در دهه 70 از ستاره‌های پرسپولیس بود اعتقاد دارد که این تیم می‌‌تواند قهرمان آسیا شود.

کد مطلب: ۹۴۲۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد
محمود کلهر: پرسپولیس این فصل بهترین‌ها را دارد و می‌تواند قهرمان آسیا شود

محمود کلهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار پانا درباره تغییر و تحولاتی که در پرسپولیس رخ داده است، گفت: بالاخره حق هر مربی است که تغییراتی در تیمش ایجاد کند، کالدرون به زمان نیاز دارد و باید به او فرصت داد تا تیم را بشناسد، من فکر می‌کنم اردوی ترکیه و جام شهدا بهترین فرصت برای شناخت کالدرون از وضع تیم بود.

وی در مورد نارضایتی برخی هواداران گفت: همیشه قبل از شروع فصل هواداران اعتراض دارند، اما کالدرون یک مربی کارکشته و کار بلد است و می‌تواند تیم را در این وضع اداره کند. او بازیکن تیم ملی آرژانتین و همبازی مارادونا بوده است و با تجربه بسیار بالا با حواشی فوتبال آشنایی دارد و به خوبی می‌تواند تیم را کنترل کند. کالدرون مربی بزرگی است و می‌تواند تحولات خوبی در این تیم ایجاد کند، امیدوارم از او حمایت شود و با دو باخت به حاشیه نرود.

وی در واکنش به اینکه کالدرون خواهان جذب یک مهاجم شده است، عنوان کرد: به نظرم پرسپولیس کمبود مهاجم ندارد و این تیم چند بازیکن دارد که می‌توانند در چند پُست کار کنند. علی علیپور، امید عالیشاه، فرشاد احمدزاده، سیامک نعمتی، وحید امیری و مهدی ترابی مهره‌های خوب و هجومی برای پرسپولیس هستند و می‌توانند با نظر کادر فنی در پست‌های مختلف بازی کنند.

کلهر در مورد تکرار قهرمانی پرسپولیس، تأکید کرد: پرسپولیس در چند سال اخیر افتخارات خوبی را رقم زد و در کارنامه افتخارات این تیم تنها قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا خالی است که فکر می‌کنم امسال می‌توان به این مهم نیز دست پیدا کرد. پرسپولیس امسال از دروازه تا خط حمله نفراتی دارد که بهترین هستند.

هافبک دهه 70 پرسپولیس در واکنش به جدایی احتمالی علیرضا بیرانوند از این تیم اظهار کرد: امیدوارم اگر علیرضا از پرسپولیس جدا می‌شود به یک تیم خارجی خوب برود. کالدرون باید فکری به حال جانشین بیرانوند در پرسپولیس کند چون در صورت جدایی این دروازه‌بان تیم به یک جایگزین در سطح نفرات اصلی لیگ نیاز دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار