در گفت‌وگو با پانا

افشین داوری: وزارت ورزش اجازه بدهد نامزد انتخابات فدراسیون والیبال می‌شوم

داورزنی تصمیم نهایی را برای ورود به انتخابات نگرفته است

تهران (پانا) – سرپرست فدراسیون والیبال از احتمال نامزدی‌اش در انتخابات ریاست این فدراسیون در صورت موافقت وزارت ورزش و جوانان خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۲۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد
افشین داوری: وزارت ورزش اجازه بدهد نامزد انتخابات فدراسیون والیبال می‌شوم

افشین داوری در گفت‌وگو با پانا در مورد حضورش در انتخابات ریاست فدراسیون والیبال گفت: هنوز برای کاندیداتوری تصمیم نگرفته‌ام. اگر وزارت اجازه بدهد در انتخابات ورود می‌کنم تا به جامعه والیبال بیشتر کمک کنم.

وی در مورد تعویق زمان انتخابات گفت: به هر حال تصمیم از سوی وزارت ورزش است و قصد دارند بهترین زمان را برای ثبت نام انتخاب کنند، این زمان هم به بعد از رقابت‌های جهانی نوجوانان موکول شد.

سرپرست فدراسیون والیبال در پایان به شایعه حضور محمدرضا داورزنی، معاون وزیر ورزش و رئیس سابق فدراسیون والیبال، در انتخابات این فدراسیون واکنش نشان داد و گفت: داورزنی هنوز تصمیم نهایی را برای حضور در انتخابات نگرفته است و حضورش قطعی نیست.

داوری درباره تاریخ‌سازی تیم ملی والیبال جوانان در مسابقات قهرمانی جوانان جهان 2019 در بحرین با کسب عنوان قهرمانی گفت: خوشبختانه تیم ملی والیبال جوانان با وضع خیلی خوبی عازم بحرین شد و در نهایت توانستند با پیروزی مقابل ایتالیا نام خودشان را در تاریخ ثبت کنند. به ملی‌پوشان و کادر فنی خسته نباشید می‌گوییم و امیدوارم موفقیت‌های والیبال همچنان ادامه داشته باشد. از همه هیات‌ها و رئیس‌ها تشکر می‌کنم که بستری را برای تربیت این جوانان فراهم کردند.

وی ادامه داد: ما در والیبال طی این چند وقت اخیر نتایج درخشانی به دست آوردیم. در لیگ ملت‌ها ملی‌پوشان نمایش خوبی داشتند، در رده جوانان قهرمان جهان شدیم و در بخش بانوان هم در یک تورنمنت در کرواسی قهرمان شدیم. همه عوامل دست به دست هم دادند تا با یک مدیریت زمان مناسب، والیبال به بهترین شیوه به موفقیت برسد و ما هم در این مدت بر اساس تجربه و تخصصی که داشتیم تمام امکانات را فراهم کردیم.

سرپرست فدراسیون والیبال در مورد معافیت بازیکنان تیم ملی جوانان از خدمت سربازی نیز گفت: بازیکنانی که ۱۸ سال باشند معاف از سربازی می‌شوند اما کسانی که کمتر از ۱۸ سال باشند مشمول این مورد نمی‌شوند. امیدوارم مسئولان به این جوانان بیشتر توجه کنند، آنها سرمایه‌های والیبال هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار