مسوول استعدادیابی فدراسیون فوتبال: مسابقات آموزشگاهی می‌تواند کمک بسیار شایانی برای فوتسال پایه‌ای کشور باشد

تهران (پانا) - مسئول استعدادیابی فوتسال رده‌های سنی فدراسیون فوتبال تاکید کرد که باید برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دوره‌های ابتدایی و متوسطه دوم صورت گیرد.

کد مطلب: ۹۴۲۶۵۵
لینک کوتاه کپی شد
مسوول استعدادیابی فدراسیون فوتبال: مسابقات آموزشگاهی می‌تواند کمک بسیار شایانی برای فوتسال پایه‌ای کشور باشد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل، علی صانعی گفت: برگزاری باشکوه مسابقات دانش آموزان سراسر کشور به میزبانی اردبیل بار سنگینی است که در شرایط مالی نامناسب زحمات بسیار زیادی صورت گرفته است.

او با اشاره به لزوم برنامه ‌ریزی لازم برای برگزاری مسابقات ورزشی فوتسال در دوره‌های ابتدایی و متوسطه دوم، افزود: علیرغم اینکه برگزاری مسابقات ورزشی فوتسال در دوره های ابتدایی و متوسطه نیازمند تلاش و امکانات زیادی است اما فوتسال این دوره‌های سنی دارای اهمیت زیادی است.

مسئول استعدادیابی فوتسال رده‌های سنی فدراسیون فوتبال گفت: با استعدادیابی از این مسابقات به دنبال تکمیل بانک اطلاعاتی هستیم تا شاهد حضور استعدادهای برتر ورزشی در لیگ نوجوانان باشیم.

صانعی با بیان اینکه داش آموزان شرکت کنده در این دوره از مسابقات می‌توانند پشتوانه خوبی برای ورزش کشور باشند گفت: مسابقات آموزشگاهی می‌تواند کمک بسیار شایانی برای فوتسال پایه‌ای کشور باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار