کاروان ورزشى دانش آموزان استان بوشهر به سى و ششمین دوره مسابقات قهرمانى دانش آموزان کشور اعزام شدند

بوشهر(پانا)_رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت : اولین کاروان ورزشى دانش آموزان استان بوشهر به سى و ششمین دوره مسابقات قهرمانى دانش آموزان کشور اعزام شدند .

کد مطلب: ۹۴۲۶۴۲
لینک کوتاه کپی شد
کاروان ورزشى دانش آموزان استان بوشهر به سى و ششمین دوره مسابقات قهرمانى دانش آموزان کشور اعزام شدند

کاروان ورزشى پسران متشکل از چهار تیم والیبال متوسطه دوم ، فوتسال ، شطرنج و تنیس روى میز متوسطه اول روز دوشنبه ٣١ تیرماه با بدرقه ى رییس اداره تربیت بدنى و فعالیت هاى ورزشى اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از فرودگاه بوشهر به استانهاى گیلان و اردبیل اعزام گردیدند.
دکتر منوچهر هوشیار در گفتگو با خبرنگار پانا بوشهر با اشاره به اعزام ١٤ رشته ورزشى به این دوره از مسابقات تا پایان مرداد ماه ، از حضور مقتدرانه ى تیم هاى استان در این رقابت ها خبر داده و اذعان داشتند که تیم هاى حاضر در اولین کاروان ورزشى استان موفق به کسب نتایج ارزشمند ورزشى و فرهنگى و اعتلاى نام استان بوشهر در کشور شده اند.
هوشیار گفت : تیم فوتسال آموزشگاه متوسطه اول آزادگان شهرستان دشتى نماینده استان در این مسابقات با بازی هاى درخشان خود در جمع چهار تیم اول کشور حضور پیدا کرده و شانس کسب مدال را از آنِ خود کردند.
هوشیار افزود : تیم تنیس روى میز دبیرستان شهید مصطفى خمینى شهر بوشهر نیز با افتخار تمام کاپ اخلاق را در بین ٣٢ تیم حاضر بالاى سر بردند. همچنین بازخورد عملکرد فرهنگى و اخلاقى تیم والیبال دبیرستان سعادت در کشور ، نام بوشهر را عزت بخشیده و در جایگاه نخست مسائل فرهنگى و اردویى قرار گرفتند.

دکتر هوشیار تصریح نمود : تیم شطرنج پسران متوسطه اول نیز عملکرد قابل قبولی داشتند،،همچنین یک دوره مسابقه شطرنج بین مربیان،سرپرستان وداوران کل کشور در رامسر برگزارگردید که مربی با دانش استان بوشهر جواد قلی زاده به مقام ارزشمند دوم این مسابقات دست یافت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار